برای تحقق اهداف شعار سال باید خودخواهی‌ها و عدم‌تحمل یکدیگر را کنار گذاشت

برای تحقق اهداف شعار سال باید خودخواهی‌ها و عدم‌تحمل یکدیگر را کنار گذاشت

خبرگزاری تسنیم: نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق اهداف شعار سال باید خودخواهی‌ها و عدم‌تحمل یکدیگر را کنار گذاشت.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، مراسم ترحیم والده حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، مقام‌های ارشد کشوری و لشکری و مردم در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.

در مراسم ترحیم والده رئیس‌جمهور که امروز چهارشنبه برگزار شد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مراسم حضور یافتند و ضمن قرائت فاتحه، علو درجات آن مرحومه را از خداوند متعال مسئلت کردند.

اعضای هیئت دولت، معاونان و مشاوران رئیس‌جمهور، مسئولان و مدیران ارشد نظام، نمایندگان سفرای کشورهای خارجی، شخصیت‌های علمی و سیاسی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر تهران و اقشار مختلف مردم نیز در این مراسم حضور داشتند.

در مراسم ختم و فاتحه‌خوانی والده دکتر حسن روحانی که در فضایی معنوی برگزار شد، ضمن مداحی یکی از مداحان اهل‌بیت(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پرداخت.

وی در سخنانی اظهار داشت: هنر مادر پرهیزکار و شایسته رئیس‌جمهور تنها این نبود که فرزندشان رئیس‌جمهور است، بلکه هنرشان آن است که فرزندشان در یک نظام مشروع الهی که مشروعیت خود را از فقیهی عادل و صالح و مقبولیت اجتماعی خود را از توده‌های مردم گرفته است، در حماسه بزرگ سیاسی 24 خرداد 1392 و با مشارکتی مبتنی بر اخلاق، عقلانیت، ایمان و تعهد ملت ایران در جایگاه ریاست‌جمهوری یک ملت فاخر قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام ابوترابی با اشاره به نامگذاری سال 1394 به نام "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" گفت: این نامگذاری برای آن است که همه کنار هم و در یک جبهه واحد کنار خدمتگزاران ملت و در برابر زیاده خواهان برای دفاع از منافع ملی کشور بایستند که برای تحقق این امر باید خودخواهی‌ها و عدم تحمل یکدیگر را کنار گذاشت و همه جریان‌های سیاسی کشور با حرکتی مبتنی بر اخلاق و ایمان، حماسه دیگری را خلق کنند.

قرار است امشب نیز بعد از نماز مغرب و عشا، مجلس ترحیم والده رئیس‌جمهوری در مسجد اعظم قم برگزار شود.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon