بزرگترین نمایشگاه دریایی کشورهای اسلامی در ایران برگزار می‌شود

بزرگترین نمایشگاه دریایی کشورهای اسلامی در ایران برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: بزرگترین نمایشگاه دریایی کشور‌های اسلامی با هدف توسعه تجارت بین کشورهای اسلامی و توسعه غذای حلال در مصلی تهران برگزار می شود.

علیرضا کیهان پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اعلام این خبر گفت: بزرگترین رویداد بین المللی دریایی در حوزه کشورهای اسلامی در خرداد ماه سال جاری با حضور جمعی از این کشورها در تهران برگزارمی شود.
دبیر برگزاری نمایشگاه بین المللی دریایی ایران و کشورهای اسلامی،افزود: ایران با قرار گرفتن در یکی از مهم ترین مناطق تجاری و اقتصادی جهان و در اختیار داشتن سواحل پهناور از نظر ظرفیت دریایی و تجاری، دارای رتبه نخست در میان کشورهای حاشیه خلیج فارس و دارای پتانسیل فراوان برای رشد و توسعه حمل و نقل دریایی و صنعت شیلات و آبزیان است.
وی خاطر نشان کرد: در این راستا نمایشگاه بین المللی دریایی ایران و کشورهای اسلامی با همکاری و حمایت سازمان همکاری‌های اسلامی، انجمن‌های کشتی داران اسلامی، موسسه جهانی حلال، سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی اسلامی، سازمان‌ها، اتحادیه ، انجمن و شرکت‌های داخلی و با هدف اشاعه، ایجاد وتوسعه روابط تجاری فی مابین کشور‌های اسلامی و فرصت مناسب برای مراوده با نخبگان دریایی جهان اسلام از تاریخ   16 خرداد تا 19  سال جاری در محل مصلی تهران برگزار می‌‍شود.
رئیس روابط عمومی سازمان شیلات ایران، ادامه داد: نمایشگاه بین المللی دریایی ایران و کشورهای اسلامی در 41 هزار مترمربع فضا برگزار و پیش بینی بازید 15 هزار کارشناس داخلی و خارجی از آن می‌شود.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه توانمندی‌های ایران در زمینه دریانوردی، کشتی سازی، صنایع فرا ساحل نفت و گاز، خدمات دریانوردی و بندری، اقیانوس شناسی و هواشناسی، الکترونیک مخابرات، شیلات و آبزیان و صنایع وابسته، گردشگری و تفریحات آبی، حقوق دریایی، بیمه و موسسات اعتباری، نقشه برداری و هیدروگرافی، محیط زیست دریایی، تجسس و نجات دریایی،دانشگاه‌های علوم و فنون دریایی نمایش داده می شود.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه