ورود ۵۳۰ هزار خودرو به گیلان در طرح نوروزی ۹۴


ورود 530 هزار خودرو به گیلان در طرح نوروزی 94

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از ورود ۵۳۰ هزار خودرو به این استان در طرح نوروزی ۹۴ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، به نقل از روابط عمومی حمل و نقل گیلان، ناصر آل‌محمد از ورود 530 هزار و 36 دستگاه خودرو به استان از بیست و پنجم اسفندماه تا پایان چهارم فروردین خبر داد.

وی افزود: ورود این تعداد خودرو طی این مدت، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شش درصد رشد داشته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان بیشترین میزان ورودی را از محور آزادراه قزوین - رشت با 269 هزار و 653 وسیله نقلیه عنوان و اظهار کرد: پس از آن، محور رامسر - چابکسر با 140 هزار و 143 دستگاه خودرو بوده است.

آل‌محمد با اشاره به تعطیلات نوروزی و خروج شماری از گردشگران تا چهارم فروردین ماه گفت: طی 9 روز گذشته، تعداد 327 هزار و 460 وسیله نقلیه از استان خارج شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 9 درصد کاهش داشته است.

وی بیشترین میزان خروجی از استان از طریق محور چابکسر - رامسر با 117 هزار و 776 وسیله نقلیه و پس از آن آزادراه رشت - قزوین با 96 هزار و 446 دستگاه خودرو  اعلام کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان، بیشترین ترافیک ورودی به گیلان را نیز طی این مدت در روز دوم فروردین ماه با 80 هزار و 553 دستگاه خودرو و بیشترین ترافیک خروجی از استان طی این مدت را روز گذشته (چهارم فروردین) به میزان 57 هزار و 238 دستگاه وسیله نقلیه عنوان کرد.

آل محمدی گیلان را از نظر جریان تردد، چهارمین استان پرتردد کشور طی این مدت عنوان کرد و گفت: محورهای ورودی و خروجی استان شامل شش محور اصلی آزادراه قزوین - رشت، جاده قدیم قزوین - رشت، منجیل - طارم ، چابکسر - رامسر ، آستارا - اردبیل و خلخال - اسالم است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon