ترافیک روان در محورهای مواصلاتی استان مرکزی


ترافیک روان در محورهای مواصلاتی استان مرکزی

خبرگزاری تسنیم: مدیر راهداری استان مرکزی از آغاز بارش‌ها در محور مواصلاتی دوراهی شازند به اراک خبر داد و گفت: ترافیک در محورهای مواصلاتی استان مرکزی روان در جریان است.

علی زندی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، بااشاره به اخرین وضعیت راه‌های استان مرکزی اظهار داشت: درحال حاضر وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مرکزی عادی است و ترافیکی روان در این محورهای مواصلاتی در جریان است.

وی افزود: از دقایق پیش بارندگی در محور دوراهی شازند به سمت اراک آغاز شده که به رغم آمادگی راهداران در این محور، می‌طلبد مسافران و رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را دارند با دقت و رعایت ایمنی بیشتر از این محور تردد کنند.

مدیرراهداری استان مرکزی خاطرنشان کرد: رانندگان لازم است تا در جاده‌های کشور با صبر و حوصله و استراحت کافی و نیز رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اقدام به سفر کنند.

زندی فر تصریح کرد: براساس آمار موجود در مرکز راهداری استان، درحال حاضر بیشترین ترددها مربوط به محورهای مواصلاتی اراک به توره، ساوه به تهران بوده است.

مدیر راهداری استان مرکزی با اشاره به تردد وسائط نقلیه سنگین در محورهای استان مرکزی گفت: امروز شاهد تردد 8 درصدی وسائط نقلیه سنگین در محورهای مواصلاتی مختلف در سطح استان مرکزی بوده ایم.

وی افزود: میانگین سرعت در محورهای استان با افزایش 4کیلومتری از 93کیلومتر روز گذشته به 97کیلومتر رسید که نشانگر ترافیک و وضعیت ترددی روانی در محورهای مواصلاتی استان است.

زندی‌فر با توصیه به رانندگان و مسافران نوروزی گفت: موج نخست بازگشت مسافران نوروزی از امروز آغاز شده و دو روز آینده شاهد اوج بازگشت مسافران نوروزی در مرحله نخست تعطیلات خواهیم بود که به رانندگان و مسافران نوروزی توصیه می‌کنیم با توجه به افزایش حجم ترافیک در مسیر بازگشت در روزهای آتی، زمان بازگشت خود را به روزهای جمعه و شنبه پیشِ‌رو نیندازند.

وی افزود: پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی، رعایت فاصله طولی از جمله نکات مهم ایمنی برای رانندگان در این ایام است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon