جنبش یاران انقلاب ۱۴ فوریه بحرین تجاوز به یمن را محکوم کرد

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین تجاوز به یمن را محکوم کرد

خبرگزاری تسنیم: گروه های انقلابی بحرینی تجاوز هوایی عربستان سعودی به یمن و کشتار شهروندان این کشور را محکوم کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین با انتشار بیانیه‌ای تجاوز هوایی عربستان سعودی به یمن و بمباران شهر صنعاء را محکوم کرد.

این جنبش با صدور بیانیه ای در این رابطه ضمن محکوم کردن حمایت این کشورهای عربی از تجاوز عربستان سعودی به خاک و ملت یمن این اقدام را تلاشی از سوی آنها برای بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و جنایتکار یمن به قدرت دانسته و خواستار توقف فوری این تجاوز گسترده به خاک یمن شده است.

در بخش دیگری از این بیانیه جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین آمده است : ما از ملت های کشورهای عربی و اسلامی و محور مقاومت و از جمهوری اسلامی ایران و همچنین از کشور روسیه می خواهیم در برابر این هجمه وحشیانه از خود مواضعی را نشان دهند چرا که این تجاوز ددمنشانه اکنون برضد ملت یمن صورت می گیرد.

در این بیانیه همچنین آمده است: کشورهای عرب شرکت کننده در این تجاوز هم اکنون ملت یمن و نیروهای انقلابی و جنبش انصار الله و ارتش شجاع یمن را که قصد داشتند فتنه داخلی در این کشور را سرکوب کنند نشانه رفته اند.

این بیانیه تاکید می کند: ملت یمن و جنبش انصار الله و ارتش یمن در حال سرکوب و نابودی القاعده در این سرزمین بود که در آخرین لحظات سرنوشت ساز این نبرد استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و عربستان سعودی و دولت های عربی حوزه خلیج فارس تصمیم گرفتند برای دفاع از القاعده یمن را هم بمانند افغانستان و عراق و سوریه و لیبی به میدان جنگ تبدیل کنند.

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت