سبقت و سرعت غیرمجاز عامل بیشترین تصادفات در محورهای کرمانشاه


سبقت و سرعت غیرمجاز عامل بیشترین تصادفات در محورهای کرمانشاه

خبرگزاری تسنیم: فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در هفته نخست فروردین ماه سبقت و سرعت غیرمجاز بیشترین تخلفاتی بوده که منجر به تصادف و واژگونی خودروها در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه شده است.

سرهنگ محمد مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی استان روان است، اظهار داشت: محورهای ورودی استان کرمانشاه نسبت به محورهای خروجی بیشترین آمار تردد را دارا هستند.

فرمانده پلیس راه کرمانشاه با اشاره به اینکه بیشترین آمار تردد در بیست و هشتم و بیست و نهم اسفند ماه سال گذشته گزارش شده است، افزود: در سال جدید بیشترین تردد انجام شده در راه‌های استان کرمانشاه مربوط به سوم و چهارم فروردین ماه بوده است.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه لغزندگی جاده از جمله موارد واژگونی خودروها است، عنوان کرد: با توجه به وضعیت جوی استان برای جلوگیری از هرگونه تصادف علاوه بر رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه رانندگان هنگام رانندگی از صحبت با تلفن همراه خودداری کنند.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: به‌دلیل وضعیت جوی استان گردنه‌های «مله‌ماس» و بیدسرخ در استان کرمانشاه در حال حاضر دچار مه گرفتگی هستند که عبور و مرور از این محورها باید با احتیاط بیشتری انجام شود.

انتهای پیام / آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon