انصارالله در یمن با منطق انقلاب اسلامی عمل می‌کند


انصارالله در یمن با منطق انقلاب اسلامی عمل می‌کند

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقدامات دشمن در منطقه تأکید کرد: دشمن در عرصه‌های گوناگون تمرکز خود را از دست داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی امروز در آئین تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دزفول که در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز انصارالله در یمن با‌‌ همان منطق و ایدئولوژی انقلاب اسلامی عمل می‌کند.

وی با اشاره به حرکات رژیم سعودی در یمن تأکید کرد: یمن پاشنه آشیل سیاست‌های آمریکا در منطقه است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز بر اثر شکوه و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام شاهد تغییر موازنه قوا در قبال استکبار جهانی هستیم و عراق و سوریه نمونه‌هایی از آن هستند.

وی افزود: امروز در عراق شاهد وجود یک ارتش مردمی انقلابی هستیم که ده‌ها برابر از حزب‌الله لبنان از بعد کمیت بزرگ‌تر است.

سلامی با اشاره به اقدامات دشمن در منطقه تأکید کرد: دشمن در عرصه‌های گوناگون تمرکز خود را از دست داده است چرا که پیروزی‌های ایران در موضوعات گوناگون نشانه علمی است که خدا به اولیای خود می‌دهد.

وی با اشاره به ناتوانی آمریکا در حفظ امنیت رژیم اشغالگر قدس گفت: رژیم جعلی صهیونیستی در چهار جنگ خفت‌بار از مردم فلسطین و لبنان شکست خوردند و امروز دیگر هیچ نقطه امنی برای رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: این پیروزی‌ها نشان دهنده عبور کشور از انزوای سیاسی با وجود همه دشمنی‌ها است.

وی افزود: ایران اسلامی به‌برکت رهبری‌ متکی بر شجاعت علوی و روح نبوی و همچنین بصیرت مردم مسلمان ایران از راهبردهای سخت عبور کرده و اکنون به لنگرگاه امنیت و ثبات تبدیل شده است.

وی تأکید کرد: دشمن این توانایی‌ها را خوب فهمیده و به‌همین دلیل تمام این تحرکات علیه کشور در بخش‌های گوناگون اقتصادی و سیاسی انجام می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد نظم جدید گفت: در منطقه وضعیت هنوز به تعادل نرسیده ولی ابتکار عمل در دست ما است و در این زمینه از دشمنان پیشی گرفته‌ایم.

سلامی ابراز کرد: امروز جنگ ما جنگ تسخیر دل‌ها و قلب‌ها است و دشمن به این نتیجه رسیده که برای مدیریت در هر جامعه‌ای باید بر ذهن‌ها مدیریت کند چرا که یک تمدن هنگامی که یک الگوی واقعی تولید کند امکان تکثیر منطق آن به وجود می‌آید.

انتهای پیام/ر*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon