شیخ علی سلمان: پیگیری آزادی و حقوق انسانی وظیفه دینی و عقلی ما است

شیخ علی سلمان: پیگیری آزادی و حقوق انسانی وظیفه دینی و عقلی ما است

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین با تاکید بر اینکه پیگیری حقوق انسانی وظیفه دینی و عقلی همه است، خطاب به مردم کشورش گفت که به صلح‌آمیز بودن فعالیت‌هایشان در پیگیری این حقوق پایبند باشند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه‌ای از محل زندانش اعلام کرد که پیگیری حقوق انسانی، آزادی و سایر حقوق، وظیفه دینی و عقلی همه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت الوفاق، شیخ علی سلمان در این بیانیه تاکید کرد که پیگیری حقوق انسانی، آزادی و حقوق مشروع و ضروری وظیفه‌ای است که دین و عقل و وجدان انسانی آن را ایجاب و حقوق بشر بین المللی آن را تایید می‌کند.

وی افزود: من به رضایت پروردگار در تلاشم برای تحقق خواسته‌های مشروع و انسانی ملت بحرین بسیار خشنود هستم و برای ادامه این تلاش بر خداوند توکل می‌کنم.

دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در ادامه گفت: من برای تحقق برابری بین شهروندان، برقراری عدالت در توزیع منابع ملی، و مشارکت مردم در اداره امور کشور تمام تلاش صلح‌آمیز خود را انجام خواهم داد.

شیخ علی سلمان در بخش دیگری از این بیانیه خطاب به مردم کشورش گفت که به پیگیری‌ خواسته‌‌های مشروع خود ادامه داده و به صلح‌آمیز بودن فعالیت هایشان پایبند باشند، زیرا خداوند آنها را یاری می‌کند و شکی نیست که خواسته‌های آنها مبنی بر زندگی آزادانه و کریمانه در سایه نظامی که همه مردم بر سر آن به توافق رسیده باشند، محقق خواهد شد.

دادگاه بحرین روز گذشته سومین جلسه محاکمه شیخ علی سلمان را برگزار و بازداشت وی را تا 22 آوریل آینده (2 اردیبهشت) تمدید کرد.

شیخ علی سلمان به‌ علت حمایت از حقوق مشروع ملت بحرین در دستیابی به آزادی و عدالت در 28 دسامبر سال 2014 میلادی بازداشت شد و بازداشت وی علیرغم اعتراضات گسترده داخلی و بین المللی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان