کی‌روش در نشست خبری: روح حجت‌الاسلامی و جوادی اینجاست

کی‌روش در نشست خبری: روح حجت‌الاسلامی و جوادی اینجاست

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پس از بازی با شیلی گفت: میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی باید اینجا می‌نشستند و اکنون حضور ندارند اما روحشان اینجاست.

کی روش در نشست مطبوعاتی بعد از بازی تدارکاتی تیم ملی ایران و شیلی شرکت کرد و پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از برتری 2 بر صفر ایران مقابل شیلی با تسلیت دوباره به‌مناسبت درگذشت میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی، خبرنگاران خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن‌امروز گفت: در درجه اول بازی با تیم شیلی افتخار بزرگی بود و از این تیم بسیار متشکرم که آماده بازی با ما شدند. این دیدار برای تیم ملی ایران فرصت خیلی خوبی بود تا پیشرفت کند.

وی ادامه داد: در درجه دوم فکر می‌کنم فرصت خوبی برای تیم ملی ایران بود تا بتواند در این مسابقه از لحاظ حرکات فوتبالی مثل پاسکاری و سرعت و فشار بازی پیشرفت کند.

کی‌روش اظهار داشت: از تک تک بازیکنانم به‌خاطر اینکه یک بار دیگر نشان دادند با روحیه‌ای کاملاً جنگجویانه و خاضعانه به‌دور از هرگونه غرور برای افتخار تیم ملی و پیراهن این تیم جنگیدند، تشکر می‌کنم و به آنها به‌خاطر عملکردشان تبریک می‌گویم. امیدوارم با توجه به عملکردی که بازیکنانم در این دیدار از خود نشان دادند، مورد توجه بیشتری قرار بگیرند. آنها ثابت کردند که مستحق توجه از سوی مسئولان هستند.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه آیا تصور می‌کرد ایران برابر شیلی به برتری برسد، خاطرنشان کرد: بله، چون به بازیکنانم ایمان داشتم. بازیکنانم برای هم در زمین می‌میرند و همه کارها را به‌صورت متحد انجام می‌دهند و زمانی که شرایط چنین باشد، این اتفاق (پیروزی بر شیلی) رخ می‌دهد.

وی یادآور شد: این افتخار را داشته‌ام که در تیم‌ها و کشورهای مختلف مربیگری کنم ولی اکنون گروهی از بازیکنان ایران را در اختیار دارم که در طول دوران مربیگری‌ام فوق‌العاده و خارق‌العاده بوده‌اند. بازیکنان ایران بهترین نفراتی هستند که در طول عمر مربیگری‌ام در اختیار داشته‌ام.

کی‌روش در پاسخ به این سؤال که تکلیفش چه می‌شود و آیا در ایران می‌ماند یا نه، گفت: تصمیم گرفته شده است و آن تصمیمی که از سوی رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام شد خواسته من نبود. چیزی که در ذهن من بود برنامه دوساله‌ای بود که برای تیم در نظر گرفته بودم و می‌خواستم با قدرت در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 حضور یابیم و به این رقابت‌ها صعود کنیم اما مسئولان جدیدی در فدراسیون فوتبال تصمیم می‌گیرند. من یک مربی هستم و در این شرایط کار بیشتری از دستم برنمی‌آید.

وی افزود: اتفاقی که رخ داده خواسته من نبوده است. ظاهراً کاری که انجام می‌دهیم راضی کننده نبوده و مسئولان جدید فدراسیون در صورت من نگاه کردند و گفتند از عملکردم راضی نبوده‌اند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی تصریح کرد: مقابل شیلی بازی خوبی انجام دادیم و تیم قدرتمندی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان شیلی در بهترین لیگ‌های دنیا و تیم‌های مطرح جهان بازی می‌کنند. بار دیگر تکرار می‌کنم که نتیجه زیاد مهم نیست اما خوب هم هست بتوانیم برنده باشیم. امشب تجربه بزرگی از بُعد بین المللی برای فوتبال ایران بود که توانستیم مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

کی‌روش گفت: وقتی شما بازی بین المللی انجام می‌دهید حتماً باید در تمام ابعاد با پتانسیل کامل حضور پیدا کنید. ما یک گروه هستیم که به کشور ایران خدمت می‌کنیم و امشب این وظیفه را به‌خاطر هواداران انجام دادیم.

وی گفت: از جانب تیم ملی و به‌نمایندگی از بازیکنان و اعضای تیم، این پیروزی و عملکرد بازیکنان را به دو خبرنگار ایرانی که به‌خاطر سانحه هوایی اکنون در میان ما نیستند، تقدیم می‌کنم و همچنین به خانواده عزیزان و قربانیان دیگر این سانحه مانند مسئولان، مهمانداران و دیگر مسافران تسلیت می‌گویم. بار دیگر تکرار می‌کنم زندگی ادامه دارد  و با تمام غمی که در سینه داریم باید به‌سمت جلو حرکت کنیم. این عزیزان امشب باید اینجا می‌نشستند و اکنون حضور ندارند اما روحشان اینجا هست. همچنین به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور ایران به‌خاطر درگذشت خواهر و مادر گرامی‌شان، تسلیت می‌گویم.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی