بازتاب سفر ابدی ۲ خبرنگار ایرانی در رسانه‌های انگلیسی + عکس


بازتاب سفر ابدی 2 خبرنگار ایرانی در رسانه‌های انگلیسی + عکس

خبرگزاری تسنیم: سفر ابدی ۲ خبرنگار ورزشی کشورمان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های انگلیسی داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درگذشت 2 خبرنگار ورزشی ایران در حادثه سقوط هواپیما در بسیاری از رسانه‌های انگلیسی از جمله دیلی میل، میرر و اکسپرس بازتاب داشت. دیلی میل با تنظیم گزارشی از سفر ابدی میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی نوشت:

حسین جوادی، خبرنگار روزنامه وطن امروز درست ساعاتی پیش از سوار شدن بر هواپیمای ژرمن وینگز به مقصد دوسلدورف آخرین تصویر خود را توسط تلفن همراهش از پشت پنجره هتل هسپیریای شهر بارسلونا به ثبت رساند و آن را در صفحه شخصی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

جوادی به همراه دیگر همکار خود یعنی میلاد حجت‌الاسلامی، خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم برای پوشش بازی ال‌کلاسیکو بین 2 تیم رئال‌مادرید و بارسلونا به کاتالونیا سفر کرده بود و قرار بود این نفر پس از آن برای پوشش خبری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و شیلی که قرار بود در اتریش برگزار شود به این کشور سفر کنند هرچند آنها هرگز به مقصد نرسیدند و هواپیمایی که سوار بر آن بودند در کوه‌های آلپ فرانسه سقوط کرد و 150 نفر مسافر و خدمه‌اش جان خود را از دست دادند.

یکی از دوستان قدیمی حسین جوادی در گفت‌و‌گو با روزنامه «ایونینگ استاندارد» چاپ لندن گفت: حسین پسر مهربان و دوست‌داشتنی بود و به فوتبال و کارش هم اشتیاق فراوانی داشت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon