نعیمی‌رز: جبهه جهانی مقاومت پشتیبان مردم بی‌دفاع یمن است


نعیمی‌رز: جبهه جهانی مقاومت پشتیبان مردم بی‌دفاع یمن است

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صهیونیسم کارگردان و آمریکا پشتیبان حمله عربستان به یمن است، گفت: جبهه جهانی مقاومت پشتیبان مردم بی‌دفاع یمن است.

صفر نعیمی‌رز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با بیان اینکه نتایج تلاش آمریکا برای نفوذ در کشورهای اسلامی و ادامه سلطه‌گری شیطان بزرگ بی‌حاصل شده است، اظهار داشت: ملت‌ها امروز بیش از هر روز دیگر به خوی استکباری و زیاده‌خواهی آمریکا پی برده‌اند.

وی با اعلام "تهاجم عربستان به یمن را به‌شدت محکوم می‌کنیم" افزود: مجامع بین‌المللی سکوت خود را در برابر کشتار زنان و کودکان بیگناه یمنی توسط متجاوزان سعودی را بشکنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پشت‌پرده حمله نظامی و یورش عربستان به یمن، هراس از بیداری اسلامی ایجاد شده در یمن بوده که آمریکا و صهیونیست‌ها طراح آن هستند.

نعیمی‌رز با بیان اینکه ملت ایران همواره پشتیبان ملت‌های مظلوم و بی‌دفاع هستند، تصریح کرد: عربستان به‌عنوان عروسک خیمه‌شب بازی آمریکا در منطقه عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه مسئولیت پشتیبانی از حمله به یمن و ایجاد بی‌ثباتی در آمریکا به‌عهده آمریکا و بازیگر جنگ عربستان سعودی است، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها کارگردان حمله نظامی و وحشیانه به یمن هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه مردم یمن با الگو قراردادن مردم انقلابی ایران اسلامی در برابر زیاده‌خواهی‌ها ایستاده‌اند، افزود: نظام سلطه در برابر خواسته‌های مردم یمن شکست خورده‌اند و وحشی‌گری و جنگ توسط عربستان نشانه هراس آمریکا و کشورهای مزدور منطقه از مردم بی‌دفاع یمن است.

نعیمی‌رز با بیان اینکه صهیونیسم کارگردان و آمریکا پشتیبان حمله عربستان به یمن است، گفت: جبهه جهانی مقاومت پشتیبان مردم بی‌دفاع یمن بوده و پیروزی مردم یمن در برابر تهاجم بیگانگان حتمی است.

وی با بیان اینکه نفرت و انزجار ملت‌های آزاده از آمریکا و هم‌پیمانانش در منطقه روز به روز بیشتر می‌شود، تأکید کرد: عربستان با حمله به یمن نشان داد در عرصه سیاست خارجی کاملاً به استکبار وابسته است.

انتهای پیام/ر*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon