صدراعظم آلمان به خانواده‌های قربانیان سقوط هواپیمای ژرمن‌وینگز تسلیت گفت

صدراعظم آلمان به خانواده‌های قربانیان سقوط هواپیمای ژرمن‌وینگز تسلیت گفت

خبرگزاری تسنیم: صدراعظم آلمان در بیانیه‌ای با خانواده‌های قربانیان سقوط هواپیمای ژرمن‌وینگز که دو خبرنگار ایرانی نیز میان آنها بودند، ابراز همدردی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از یورونیوز، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان درپی انتشار یافته‌های مقامات فرانسه از صدای ضبط‌شده پرواز ژرمن‌وینگز اقدام به انتشار بیانیه‌ای کرد.

صدراعظم آلمان در این بیانیه گفت: این اخبار من را نیز همانند بسیاری از مردم تحت تأثیر قرار داده و فراتر از حد انتظار ما است. دولت فدرال و مقامات آلمان تمام تلاش خود را برای حمایت از این تحقیقات انجام خواهند داد. ما این را به تمام افرادی که زندگی خود را در این حادثه هولناک از دست داده‌اند و همچنین خانواده‌های آنها که درحال تحمل چنین رنجی هستند بدهکاریم.

مرکل این حادثه را باری بسیار دردناک برای خانواده‌های قربانیان سقوط هواپیما خواند که به نظر می‌رسد یک حادثه غیرعمدی نبوده است.

در این هواپیما که با 150 سرنشین از بارسلون عازم دوسلدورف بود و در کوه‌های آلپ جنوب فرانسه سقوط کرد میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی خبرنگاران خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز نیز حضور داشتند که جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان