سناریوی یمن محکوم به شکست است


سناریوی یمن محکوم به شکست است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: هم‌افزایی دولت و ملت تنها با شعار محقق نمی‌شود و این کار باید در عمل انجام شده و این ارتباط و هم‌افزایی باید قلبی باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت الله عبد الکریم عابدینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه قزوین اظهار داشت: نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری یک راهبرد اساسی است که عمل به آن سبب ارتقاء امنیت، رشد و بالندگی کشور در زمینه‌های مختلف می‌شود و تمامی مردم موظفند تا این راهبردها را به عنوان اسناد بالادستی شناخته و عملیاتی کنند.

وی افزود: هم‌افزایی دولت و ملت جز از طریق ارتباط قلبی امکان‌پذیر نیست و ضرورت دارد تا مسئولان و مردم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند، البته این بدان معنا نیست که اگر دولت راه را اشتباه می‌رود نادیده گرفته شود، بلکه باید این موضوع توسط مردم به مسئولان گوشزد شده و دولت روحیه انتقاد پذیری را در خود تقویت کند.

عابدینی تصریح کرد: مردم باید دولت را کمک و همراهی کنند و دولت هم وظیفه دارد با همه وجود خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد و حل مشکل بیکاری، اشتغال، تولید و رونق کشاورزی و صنعتی و در نهایت عدالت اجتماعی را در ردیف برنامه اصلی خود قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در مشهد مقدس مسیر تیم هسته ای کشور را مشخص کرده و اینکه آمریکا بخواهد از موضع قدرت صحبت کرده و نگاه تحقیرآمیز داشته باشد، برای ملت ایران پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران به هیچ عنوان از حقوق خود کوتاه نمی‌آید خاطرنشان کرد: ملت ایران به هیچ عنوان زیر بار خواسته‌های نا حق آمریکا نمی‌رود این در حالی است که تحریم تنها حربه آمریکا و دشمنان است و امروز دیگر این حربه تاثیر ندارد و اگر همت کنیم می‌توانیم با عزم ملی از این تهدید به عنوان یک فرصت برای رسیدن به استقلال استفاده کنیم.

عابدینی بیان کرد: اگر قدر نیروهای انسانی، منابع و ذخایر خدادادی و خلاقیت دانشمندان خود را بدانیم می‌توانیم تحریم‌ها را بی اثر کنیم و از این فرصت برای قطع وابستگی بخوبی بهره بردری کنیم.

حجت الاسلام عابدینی تصریح کرد: برگشت ناپذیر بودن تصمیمات ایران هم از سوی غرب برای ما پذیرفتنی نیست و و هر لحظه که احساس خیانت، نیرنگ و فریب از سوی آمریکا مشاهده شود می توانیم در تصمیمات خود تجدید نظر کنیم.

امام جمعه قزوین همچنین به تحولات کشور یمن اشاره کرد و افزود: حمله عربستان به کشور یمن در حقیقت حمله مثلث شوم آمریکا، انگلیس و صهیونیسم است و همانگونه که این جنایت کاران در عراق، سوریه، لبنان و غزه شکست خوردند در این کشور نیز در منجلاب گرفتار می‌شوند.

وی گفت: کسانی که داعش را بوجود آوردند و به جان مردم عراق افتادند و شکست خوردند امروز می خواهد در یمن توطئه کنند اما به لطف الهی و حضور مردم چیزی عایدشان نخواهد شد و بازهم شکست می‌خورند.

نماینده ولی فقیه در قزوین بیان کرد: سناریوی کشورهای مهاجم به یمن محکوم به شکست است و این راه پایانی جز خفت و رسوایی برای آنها ندارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon