اعتماد و همدلی بین ملت و دولت زمینه ساز پیشرفت کشور است

اعتماد و همدلی بین ملت و دولت زمینه ساز پیشرفت کشور است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت بجنورد گفت: اعتماد و همدلی بین ملت و دولت زمینه ساز پیشرفت کشور در همه زمینه های موجود است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت الاسلام محمدتقی احمدی خرم در خطبه های این هفته نماز جمعه بجنورد با اشاره با نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: همدلی و همزبانی دولت و ملت می تواند نتایج بسیار مطلوبی داشته باشد؛ البته لازمه آن این است که افرادی که از سر دلسوزی، نقدی دارند مواظب سخنانشان باشند تا به این بهانه نظام اسلامی را تخریب نکنند.

وی با اشاره به روز 13 فروردین و رفتن مردم به دامان طبیعت تصریح کرد: رفتن به طبیعت و استفاده از این منابع اقدام پسندیده ای است اما نباید سبب استفاده نادرست و یا انجام گناه شود.

وی اختلاط زن و مرد، آزادی های بی حد و حصر، تخریب منابع طبیعی و آلوده کردن فضای طبیعت و ورود به باغ های مردم بدون اجازه صاحبانشان را گناه دانست و تاکید کرد: باید از این اقدامات و گناهان پرهیز شود.

احمدی خرم در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان نشان کرد: پیروزی های مردم و ارتش عراق در مقابل گروه تروریستی داعش دستاورد بزرگی برای جهان اسلام و این کشور محسوب می شود و ضربه های سخت این نیروها به گروه تروریستی داعش، نابودی کامل این گروه تروریستی را در پی دارد.

وی با اشاره به حمله اخیر عربستان سعودی به کشور یمن گفت: عربستان سعودی با حمله ناجوانمردانه خود به این کشور مرتکب جنایت شده است که جای تاسف دارد.

امام جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: این اقدام عربستان با کمک برخی از کشورهای عربی و به ویژه آمریکای جنایتکار صورت گرفته که نشانگر جهالت سران عرب منطقه است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon