تحقق افق مورد نظر رهبر معظم انقلاب راهبرد صداوسیما است


تحقق افق مورد نظر رهبر معظم انقلاب راهبرد صداوسیما است

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان صداو سیما گفت: تحقق افق مورد نظر مقام معظم رهبری راهبرد صداوسیما است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستانه‌اشرفیه، محمد سرافراز بعد از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله امینیان عضو مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: تلاش صدا و سیما برای ارائه برنامه‌های پرمحتوا و کیفی است.

وی با اشاره به انتخاب آیت‌الله یزدی به‌عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری در اجلاسیه اخیر، افزود: انتخابات ریاست مجلس خبرگان رهبری در این دوره استثنایی بود.

رئیس سازمان با اعلام "ضریب نفوذ رسانه ملی را با تلاش همکاران افزایش می‌دهیم" تصریح کرد: افزایش ضریب نفوذ رسانه ملی نیازمند بررسی و ارزیابی از عملکرد رسانه ملی و تحلیل نیازها است.

وی با تصریح بر اینکه نشاط و پویایی در رسانه ملی از اولویت‌ها است، خاطرنشان کرد: رسانه ملی نقش هدایت افکار عمومی و فرهنگ عمومی جامعه را با تأسی از آموزه‌های اسلامی دارد و تحقق افق مورد نظر مقام معظم رهبری راهبرد صدا و سیما است.

رئیس سازمان صدا و سیما، ترویج سبک زندگی اسلامی را از دیگر برنامه‌های محوری صدا و سیما دانست و اظهار داشت: صدا و سیما در راستای تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی کنار مدیران اجرایی کشور بوده و رسانه‌ای روشنگر است.

آیت‌اله محمدعلی امینیان، عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار با ابراز رضایت‌مندی از عملکرد صدا و سیما، گفت: در دوره جدید شاهد تلاش سازنده در رسانه ملی در پوشش اخبار و مناسبت‌های مذهبی هستیم.

انتهای پیام/ر*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon