خاکپور: حجت‌الاسلامی با اشتیاق گزارش تهیه می‌کرد


خاکپور: حجت‌الاسلامی با اشتیاق گزارش تهیه می‌کرد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان از خبرنگار فقید خبرگزاری تسنیم تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد خاکپور پس از برتری 3 بر صفر تیم فوتبال امید ایران مقابل امید فلسطین در نشست خبری اظهار داشت: به اصحاب رسانه و جامعه ورزش به‌خاطر از دست دادن 2 تن از شایسته‌های خبرنگاران ورزشی تسلیت می‌گویم. من حسین جوادی را کمتر دیده بودم اما شاهد بودم که میلاد حجت‌الاسلامی بارها و با چه اشتیاقی گزارش تهیه می‌کرد. من از این حادثه متأثرم و از طرف تیم امید ایران به خانواده این 2 عزیز و اصحاب رسانه تسلیت می‌گویم. همه ما در اردو از شنیدن این خبر متأثر شدیم و امیدواریم روح‌شان شاد شود.

وی با اشاره به دیدار تیمش مقابل فلسطین تصریح کرد: فلسطین تیم بسیار شایسته‌ای بود و یکی از تیم‌های حاضر در تورنمنت بود که با انگیزه کار می‌کرد. آنها با وجود اینکه 2 بازی پشت سر هم انجام داده بودند اما انگیزه بالایی داشتند و فوتبال خوبی مقابل ما انجام دادند. من به فلسطین و مربی‌شان بابت تلاش‌شان تا دقیقه 90 تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران تصریح کرد: در نیمه نخست بازیکنان نتوانستند خواسته‌های ما را به‌خوبی انجام دهند اما نیمه دوم چهره متفاوتی از خودشان نشان داده و مردم و کسانی که از نزدیک این دیدار را تماشا کردند از دیدن بازی لذت بردند. دلیل تغییر چهره ما در نیمه دوم این بود که بازیکنان تمرکز زیادی در نیمه دوم داشتند و به وظایف‌شان به‌خوبی عمل کردند.

خاکپور در مورد رویارو شدن تیم امید ایران با رقیبان قوی‌تر خاطرنشان کرد: ابتدا باید سعی کنیم که از این مرحله عبور کرده و سپس در مورد مرحله بعدی صحبت کنیم. هر بازی شرایط خودش را دارد و نیاز است که بازیکنان جوان ما بیشتر کنار هم باشند. من به‌نوبه خودم به تک‌ تک آنها افتخار می‌کنم چون بازیکنان شایسته‌ای هستند و هر زمان که از آنها خواستیم با تمام توان وظایف‌شان را پیاده کردند. در نیمه نخست مقابل فلسطین بازیکنان به‌خاطر جوانی تحت تأثیر بازی اول‌شان بوده اما در نیمه دوم آنچه را خواستیم پیاده کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که سردار آزمون و علیرضا جهانبخش 2 بازیکن بین‌المللی هستند اما چرا از آنها به‌صورت همزمان استفاده نمی‌شود، گفت: اشاره خوبی به این موضوع کردید، چون به بحث بازی بین‌المللی اشاره شد باید به خانواده فوتبال بابت بازی خوب تیم ملی ایران مقابل تیم ملی شیلی از طرف تیم امید ایران تبریک بگویم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران عنوان کرد: آزمون و جهانبخش 2 بازیکن بین‌المللی هستند. آزمون از ابتدا برای ما بازی کرد و بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت، از طرفی علیرضا جهانبخش می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان در تاریخ فوتبال ایران نام خودش را ثبت کند. جهانبخش باهوش و خلاق است و تا به حال بازیکنی باشخصیت‌تر از او ندیده‌ام.

خاکپور تصریح کرد: به‌لحاظ فنی تلاش ما این بود که سلامتی جهانبخش را حفظ کنیم چرا که او در بازی آخر باشگاهش از ناحیه زانو آسیب دید و صلاح دیدیم که به او استراحت داده تا در بازی مقابل عربستان از او استفاده کنیم.

وی در خصوص دیدار تیم امید ایران مقابل افغانستان گفت: افغانستان تیمی است که تورنمنت را سورپرایز کرده است چون اولاً مقابل عربستان تساوی گرفت و دوم اینکه تماشاگران این تیم فضای خوبی را ایجاد کرده‌اند. ظاهراً ورزشگاه برای تماشاگران افغانی گنجایش نداشته و قطعاً مقابل ما هم چنین شرایطی به وجود خواهد آمد و امیدوارم بازی زیبایی شود.

انتهای پیام/*

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon