ترافیک در تمامی محورهای استان کرمان روان است


ترافیک در تمامی محورهای استان کرمان روان است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده پلیس راه استان کرمان با اشاره به آغاز دور دوم سفر‌های نوروزی گفت: ترافیک در محورهای استان روان و تمامی محورهای استان کرمان باز است.

سرهنگ احمد حجت آبادی درگفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درکرمان، درباره آخرین وضعیت راه‌های استان گفت: بارندگی که از شب گذشته آغاز شده است در همه جاده‌های استان مشاهده می‌شود و ماموران پلیس راه در تمامی محورهای مواصلاتی استان حضور دارند.

فرمانده پلیس راه استان کرمان با بیان اینکه تمامی محورهای مواصلاتی با دوربین‌های پلیس کنترل می‌شود،افزود: با توجه به بارندگی‌ها، رانندگان با سرعت مطمئنه و مجاز به مسیر خود ادامه دهند و پلیس قاطعانه با هرگونه تخلف اعم از سرعت بالا برخورد خواهد کرد.

به گفته فرمانده پلیس راه استان کرمان، هم اکنون در تمامی محورهای استان ترافیک آرام و روان است و تنها محور بندرعباس - انار شاهد ترافیک نیمه سنگین است.

حجت آبادی به آغاز مرحله دوم سفر‍‌های نوروزی اشاره کرد و گفت: پیش بینی ما این است که امروز در محور بندرعباس – انار شاهد ترافیک سنگین باشیم.

وی در پایان بار دیگر بر رانندگی با سرعت مجاز در جاده‌های استان با توجه به بارندگی هوا تاکید کرد.

به گزارش تسنیم، پیش از این رییس مرکز هواشناسی کرمان، از ورود سامانه بارشی در تمامی استان از ابتدای هفته جاری خبر داده بود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon