محدودیت‌های ترافیکی اواخر هفته در محورهای مازندران اعمال می‌شود


محدودیت‌های ترافیکی اواخر هفته در محورهای مازندران اعمال می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرمانده پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی هفته جاری و روز طبیعت در محورهای استان خبر داد.

سرهنگ جعفر محمدنژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: هم اکنون ترافیک روانی در محورهای درون شهری استان حاکم است.

وی افزود: هوای اکثر نقاط استان آفتابی و جاده‌های مازندران شاهد تردد نسبتا روانی گزارش شده است.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محورهای بابل و آمل و آمل - گزنگ دارای ترافیک روانی است، تصریح کرد: محور هراز که دیشب به دلیل تردد خودروها، یک‌طرفه شده بود، بامداد امروز بازگشایی شد.

محمدنژاد با بیان اینکه محور ساری - قائم‌شهر شاهد ترافیک روانی است، افزود: محور ساری - کیاسر در ارتفاعات شاهد برف سنگین بوده، بازگشایی شده است.

وی افزود: به واسطه اینکه دور دوم سفرهای نوروزی از دیشب در استان آغاز شد، مدیریت مناسبی بر نحوه تردد خودروها در محورهای استان صورت گرفته است.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به سفر بسیاری از گردشگران به روستاهای مازندران در نوروز امسال، گفت: سفر گردشگران به این مناطق، سبب ترافیک نسبتا سنگینی در برخی روستاهای هدف گردشگری استان شده است.

محمدنژاد از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: محور سواد کوه آفتابی بوده و تردد در این محور به صورت روان است.

وی افزود: در روزهای 12 و 13 فروردین محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان صورت می‌گیرد که لیست دقیق این محدودیت‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.

مازندران دارای شش محور شریانی هراز، سوادکوه، کندوان، کیاسر، رامسر و گلوگاه است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon