جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی راهیان نور برگزار می‌شود


جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی راهیان نور برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز بسیج صدا و سیما با اشاره به جشنواره تئا‌تر خیابانی راهیان نور گفت: در این جشنواره افق دید ما بالاست و آن را به صورت فرا ملی برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، نشست خبری جشنواره تئا‌تر خیابانی راهیان نور در سالن کنفرانس صدا و سیمای مرکز آبادان با حضور رئیس مرکز بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

محمود عاطفی در این جلسه اظهار داشت: شهید رهبر یکی از بزرگ‌ترین شهدای رسانه و از خطه خوزستان بود. وی فردی با بصیرت بود و بنایی را در اطلاع رسانی بر اساس ارزش‌های انقلاب نهاد که تا به امروز با وجود مدرن شدن روش‌های رسانه‌ای از آن به عنوان مکتبی متمایز یاد می‌کنند.

رئیس مرکز بسیج صدا و سیما با اشاره به استناد شهید رهبر در ابتدای برنامه‌های خود به آیات قرآن کریم، گفت: بعد از گذشت سال‌ها همچنان این روش تازگی خود را حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه مسئولان نظام باید در نگرش خود به آبادان و خرمشهر تغییر ایجاد کنند، عنوان کرد: نمی‌توانیم با تقسیم بندی کشوری و موانعی که ایجاد کردیم انتظار پیشرفت در این منطقه را داشته باشیم.

عاطفی افزود: آبادان و خرمشهر به برکت حضور رزمندگان در دفاع مقدس می‌توانند در حوزه رسانه و ایثار شهادت تصویر سازی خوبی داشته باشد و در این راستا استفاده از امکانات و ظرفیت صدا و سیما نقش موثری ایفا می‌کند.

رئیس مرکز بسیج صدا و سیما با اشاره به جشنواره تئا‌تر خیابانی راهیان نور اظهار کرد: در این جشنواره افق دید ما بالاست و آن را به صورت فرا ملی برگزار می‌کنیم.

وی گفت: این جشنواره در روز‌های 8، 9 و 10 فروردین 94 در ساعت 20 در مکان کنار سینما نفت آبادان برگزار می‌شود.

رئیس مرکز بسیج صدا و سیما با بیان اینکه اولین بار است که دبیر خانه این جشنوره را در آبادان قرار دادیم، اظهار داشت: 77 اثر به این جشنواره پیشنهاد شد که 18 اثر آن انتخاب شدند.

عاطفی هدف این جشنواره را انجام کار فرهنگی در راستای تاکید مقام معظم رهبری بر دفاع مقدس به عنوان یک ظرفیت نهفته دانست و افزود: این جشنواره در دو شهر آبادان و خرمشهر و همچنین در تمام مناطق عملیاتی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon