تبیین فلسفه تدفین شهدای گمنام در کشور برای زائران خارجی راهیان نور

تبیین فلسفه تدفین شهدای گمنام در کشور برای زائران خارجی راهیان نور

خبرگزاری تسنیم: کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در راستای ترویج فرهنگ شهادت و پایداری اقدام به توزیع محصولات فرهنگی و کتاب معراج در بین زائرین راهیان نور کرده است. «بروشور عربی- انگلیسی» ویژه زائران خارجی هم از همین محصولات است.

کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در راستای ترویج فرهنگ شهادت و پایداری اقدام به توزیع محصولات فرهنگی و کتاب معراج در بین زائرین راهیان نور کرده است. مسئول روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اعلام این خبر گفت: محصولات فرهنگی تولید شده هم اکنون در معراج شهدای اهواز(پادگان شهید محمودوند) به زائران مناطق عملیاتی اردوهای راهیان نور داده می‌شود. این محصولات شامل کتاب معراج، بروشور معراج و بروشور عربی- انگلیسی ویژه زائران خارجی است.

وی افزود:کتاب معراج شامل بخش‌های مختلفی همچون «گمنامی در سیره شهدا» که به موضوع خاکسپاری شهدای گمنام اشاره دارد، «شهدای گمنام» که به فلسفه تدفین شهدای گمنام می‌پردازد، «در دانشگاه‌ها» که شهدای گمنام در کلام مهمانان خارجی ایران را بازگو می‌کند. این کتاب به زودی در کتابخانه دیجیتال سایت تفحص شهدا در اختیار عموم گذاشته خواهد شد.

مسئول روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه تصریح کرد: «بروشور معراج» که به معرفی معراج شهدای اهواز ، شرح زندگی شهید محمودوند(شهید تفحص)، تاریخچه‌ای از تفحص، شهدای شاخص مفقود همچون شهید ردانی پور شهید باکری شهید تجلایی و... که هنوز پیکرشان پیدا نشده است و زندگینامه نخستین شهید تفحص پرداخته است. «بروشور عربی- انگلیسی» هم برای معرفی معراج شهدا و فلسفه حرم شهدای گمنام در سراسر کشور می‌پردازد که برای زائران خارجی طراحی شده است.

 انتهای پیام/

واژه های کاربردی مرتبط
واژه های کاربردی مرتبط
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران