عملیات تازه جستجوی اجساد و جعبه سیاه دوم هواپیمای «ژرمن وینگز»


عملیات تازه جستجوی اجساد و جعبه سیاه دوم هواپیمای «ژرمن وینگز»

خبرگزاری تسنیم: در کوههای آلپ فرانسه عملیات سخت و پیچیده جستجوی دومین جعبه سیاه این هواپیما و همچنین جمع‌آوری اجساد قطعه قطعه شده ۱۵۰ مسافر و خدمه آن با کمک ۳۷ امدادگر و یازده ژاندارم نزدیک «سن لز آلپ» از سر گرفته شد.

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، سه روز پس از سقوط هواپیمای ایرباس اِی320 شرکت هواپیمایی «ژرمن وینگز» آلمان در کوههای آلپ فرانسه، عملیات سخت و پیچیده جستجوی دومین جعبه سیاه این هواپیما و همچنین جمع‌آوری اجساد قطعه قطعه شده 150 مسافر و خدمه آن با کمک 37 امدادگر و یازده ژاندارم نزدیک «سن لز آلپ» از سر گرفته شد.

بنا به گفته یک سخنگوی پلیس فرانسه، جمع‌آوری قطعات به‌جا مانده از اجساد و شناسایی آنها به‌کمک نمونه برداری‌هایی که از خانواده‌های آنها صورت گرفته در اولویت قرار دارد، خانواده‌هایی که تعدادی از آنها روز پنجشنبه وارد «سن لز آلپ» در ده کیلومتری محل سقوط این هواپیما شدند.

یک سنگ یادبود نیز به‌احترام قربانیان این حادثه «عمدی» در روستای ورنه که نزدیکترین مکان به محل حادثه محسوب می‌شود، بنا شده است.

با توجه به «عمدی» بودن سقوط این هواپیما، به نظر می‌رسد خانواده‌های قربانیان، غرامت بالایی را از این شرکت ارزان‌قیمت زیرمجموعه لوفت‌هانزا درخواست کنند.

منبع: یورو نیوز

انتهای پیام/*

  بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon