تجهیز گشت‌های مشترک تعزیرات به گاز اشک‌آور و شوکر

تجهیز گشت‌های مشترک تعزیرات به گاز اشک‌آور و شوکر

خبرگزاری تسنیم: معاون وزیردادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی از تجهیز اکیپ گشت‌های مشترک تعزیرات به گازاشک‌آور و شوکر خبر داد.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، علی مژدهی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر انتشار برخی اخبار در خصوص استعفای وی برای نامزدی در انتخابات مجلس آینده اظهارداشت: هنوز استعفا ندادم. عوامل وزارت کشور در صورت نامزدی در انتخابات، 6 یا 9 ماه قبل از ثبت نام، موظف به استعفا هستند.

معاون وزیر دادگستری همچنین در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص تجهیز اکیپ‌های گشت مشترک تعزیرات حکومتی به گازاشک‌آور و شوکر نیز گفت: انشاالله این گشت‌ها را مجهیز خواهیم کرد.

مژدهی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا در پرونده‌ کامیون‌های هوو و لبنیات روی تعزیرات فشار بود یا خیر گفت: ما از این پرونده‌ها ناراحتی نداشتیم و اگر هم ناراحتی وجود داشته به خاطر نوسان هر روزه بازار و قیمت‌ها بوده به طوری که به رغم تلاش همکاران تعزیرات و رسیدن پرونده به 900 هزار پرونده، مردم عملا تاثیر این نظارت‌ها را حس نمی‌کردند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در پرونده‌های مهم، متخلفین سعی می‌کردند به تعزیرات فشار وارد کنند یا خیر افزود: در پرونده‌های کوچک یا بزرگ، افرادی سعی می‌کردند متوسل شوند اما ما کار خود را انجام می‌دادیم و به این مسایل توجه نمی‌کنیم.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی درباره تعداد پرونده‌های تشکیل شده در سال 93 نیز گفت: تعداد پرونده‌های تشکیل شده در سال 93 حدود 517 هزار پرونده بود که نسبت به سال گذشته 33 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon