طرح انتظامی ترافیکی دور دوم سفرهای نوروزی در مازندران اجرا می‌شود


طرح انتظامی ترافیکی دور دوم سفرهای نوروزی در مازندران اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس مازندران با اشاره به افزایش سفرهای نوروزی در هفته دوم سفرها در استان، گفت: طرح انتظامی ترافیکی دور دوم سفرهای نوروزی در مازندران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرتیپ دوم پاسدار مسعود جعفری نسب بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح کانکس‌های پلیس محله در خیابان فرهنگ ساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی به تناسب فعالیت‌های امنیتی و انتظامی، در سطح ایام نوروز فعالیت‌های چشمگیری داشته است.

وی افزود: در سال 94 که از سوی مقام معظم رهبری به همدلی و همزبانی دولت و ملت نام‌گذاری شده، نیروی انتظامی نیز از طریق ارتقا امنیت می‌تواند شاخص‌های اقتصادی و سیاسی اجتماعی را ارتقا دهد.

رئیس پلیس مازندران با اشاره به اینکه امنیت از شاخصه‌های اصلی همدلی و همزبانی است، تصریح کرد: طرح ایجاد کانکس‌های پلیس محلات از بازار مرکز استان آغاز شده است.

جعفری نسب با بیان اینکه کانکس پلیس محله برای نخستین بار در خیابان فرهنگ ساری ایجاد شده است، افزود: هدف از اجرای این طرح، حفظ امنیت واحدهای صنفی کسبه و منازل سطح شهر است.

وی از ایجاد کانکس‌های پلیس محلات در سایر بازارهای مرکزی شهر ساری خبر داد و گفت: به تناوب کانکس‌های پلیس در سطح بازارهای شهرهای استان ایجاد می‌شود.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه امنیت مردم محور با استفاده از ظرفیت مردمی از برنامه‌های پلیس مازندران در سال 94 است، تصریح کرد: 5 کانکس نگهبان محله در سطح بازارهای سطح شهر ساری ایجاد شده است.

جعفری نسب با اشاره به اینکه امنیت بازارهای استان از طریق نگهبان‌های محله ساماندهی منطقی می‌شود، افزود: این طرح با همکاری اتاق اصناف ساری، کسبه و شرکت‌های خصوصی سطح شهر ساری آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه سال 94 را با شعار امنیت محله محور دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: با اجرای این طرح می‌خواهیم امنیت پایدار را در محلات استان ایجاد کنیم.

رئیس پلیس مازندران با تاکید بر اینکه ضریب امنیتی استان از طریق طرح نگهبان محلات ارتقا می‌یابد، تصریح کرد: نگهبان محله با مشارکت مردم و کسبه در استان تقویت می‌شود.

افزایش گردشگران نوروزی در دور دوم سفرها

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه در دور نخست سفرهای نوروزی امسال به دلیل بارندگی میزان سفر کاهش داشته است، افزود: مزان سفرها در دور نخست سفر به استان خصوصا غرب مازندران افزایش یافته است.

جعفری نسب با بیان اینکه ظرفیت اقامتگاه‌ها و واحدهای پذیرایی غرب استان تکمیل شده است، تصریح کرد: به دنبال نرم افزاری کردن امنیت در جامعه از طریق مردم هستیم.

رئیس پلیس مازندران با اشاره به اینکه پلیس افتخاری را در دهیاری‌های استان تقویت کردیم، افزود: با این اقدام امنیت بسیاری از روستاهای مازندران ارتقا یافت.

وی با بیان اینکه بیشترین تصادف نوروز امسال مربوط به محور ساری - کیاسر بوده است، از این محور به عنوان محور مرگ تعبیر کرد و افزود: کم عرض بودن و کوهستانی بودن جاده، وجود معادن متعدد و تردد کامیون‌ها، دلیل عمده تصادفات در این محورها بوده است.

فرمانده انتظامی مازندران در ادامه از کاهش 13 درصدی جرائم سرقت نوروز امسال در استان خبر داد و گفت: میزان کشفیات سرقت در این ایام، 200 درصد افزایش داشته و قالب سارقان در هنگام سرقت دستگیر شدند.

جعفری نسب با بیان اینکه طرح انتظامی ترافیکی، اواخر هفته جاری در محورهای مواصلاتی استان اعمال می‌شود، افزود: بازگشایی محور هراز که از دیشب مسدود شده بوده، امشب انجام می‌شود.

رئیس پلیس مازندران با اشاره به انجام اقدامات ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان، گفت: چهاربانده شدن محور سوادکوه سبب کاهش ترافیک محورهای استان شده است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon