تردد ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار وسایل نقلیه در محورهای استان همدان تا هفتم فروردین‌ماه


تردد 3 میلیون و 400 هزار وسایل نقلیه در محورهای استان همدان تا هفتم فروردین‌ماه

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راه استان همدان گفت: ز ابتدای اجرای طرح سفر نوروزی تا هفتم فرودین ماه ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مورد تردد وسایل نقلیه در محورهای استان همدان به ثبت رسیده است.

سرهنگ مهدی شاکری در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، از اختصاص یک فروند بالگرد هواناج به استان همدان خبر داد و اظهار داشت: با این اتفاق گشت هوایی در جاده‎های استان همدان برقرار شده است و وضعیت ترافیکی محورها تحت کنترل قرار می‎گیرد.

وی افزود: در روز‎های پایانی دور نخست سفرهای نوروزی شاهد حادثه ناگوار رانندگی شدیدی در محورها نبوده‎ایم اما در روز جمعه هفتم فرودین ماه بیشترین تردد در جاده‎های استان را شاهد بودیم به طوری که در این روز 350 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: عامل 67 درصد تصادفات فوتی و جرحی در ایام تعطیلات نوروزی امسال واژگونی خودروها بوده است که به سبب عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه حاصل شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح سفر نوروزی تا هفتم فرودین ماه 3 میلیون و 400 هزار مورد تردد وسایل نقلیه در محورهای استان همدان به ثبت رسیده است و اکنون نیز ترافیک روانی بر جاده‎های استان حاکم است.

شاکری با بیان اینکه تیم‏ها و گشت‎های پلیس راه استان همدان برای کنترل ترافیک محورها در موج دوم سفرهای نوروزی در آمادگی کامل قرار دارند، افزود: اجرای طرح ویژه نوروزی پلیس تا 15فروردین ماه ادامه دارد و برای تأمین امنیت جاده‎های استان ظرفیت گشت‎های پلیس راه امسال دو برابر شده است.

رئیس پلیس راه استان همدان عنوان کرد: 25 دستگاه خودرو به عنوان تیم گشت در طرح نوروزی مشارکت دارند و همچنین 116 تیم پلیس راه امنیت جاده‎های این استان را در نوروز 94 فراهم کرده‎اند تا ایمنی مناسبی برای مسافران نوروزی برقرار شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon