تاکنون تغییری در سفر رئیس‌جمهور ترکیه به ایران انجام نشده است

تاکنون تغییری در سفر رئیس‌جمهور ترکیه به ایران انجام نشده است

خبرگزاری تسنیم: معاون کنسولی وزارت امور خارجه گفت: تاکنون تغییری در سفر اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه به تهران صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حسن قشقاوی معاون کنسولی وزارت امور خارجه صبح امروز در حاشیه مراسم ختم همسر آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که با توجه به سخنان ضد ایرانی رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه پیش از سفرش به تهران آیا سفر وی به کشور ما لغو خواهد شد، گفت: تاکنون که با شما صحبت می‌کنم تغییری در سفر آقای اردوغان به تهران حاصل نشده است و ایشان به تهران سفر خواهند کرد.

وی افزود: رئیس‌جمهور ترکیه اظهاراتی داشته است که رئیس دستگاه دیپلماسی کشور به صورت شایسته‌ای به این اظهاراتش پاسخ داده است. 

قشقاوی خاطرنشان کرد: آقای ظریف پاسخ مناسب و مقتضی را به رئیس‌جمهور ترکیه داده‌اند.

معاون کنسولی وزارت امور خارجه تاکید کرد: اکنون شرایط منطقه به گونه‌ای است که به جای فرافکنی و اتهام‌زدن به یکدیگر همه کشورهای منطقه باید سعی کنند واقعیات موجود در منطقه را درک کنند و از طریق گفت‌وگو و تعامل پیش بروند. 

وی در پایان تصریح کرد: آنچه که من از مسئولان ذیربط وزارت خارجه جویا شدم تغییر خاصی در سفر آقای اردوغان به تهران انجام نشده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon