تداوم اقتصاد مقاومتی و برگزاری انتخابات دو موضوع محوری سال ۹۴


تداوم اقتصاد مقاومتی و برگزاری انتخابات دو موضوع محوری سال 94

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال ۹۴ تداوم اقتصاد مقاومتی و برگزاری پرشور انتخابات مجلس بسیار حائز اهمیت بوده و باید روند حرکت در این سال به‌گونه‌ای باشد که حضور حداکثری مردم را در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گلپایگان، سید محمدحسین میرمحمدی صبح امروز در جلسه دیدار نوروزی مسئولان و اعضای شورای اداری شهرستان که در گلزار شهدای گلپایگان برگزار شد، اظهار داشت: حضور کنار تربت پاک شهیدان شروع سال را در فضایی معنوی برای ما رقم زد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در لحظات تحویل سال افزود: براساس سنتی حسنه هرساله رهبر معظم انقلاب در آغاز سال نو سیاست‌های سال و نکاتی را که باید مورد توجه مردم و مسئولان باشد، بازگو می‌کنند همان‌طور که امسال هم تحلیلی جامع از شرایط، جایگاه کشور در منطقه و روند مذاکرات ارائه دادند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و همزبانی همواره بین ملت و مسئولان ما وجود داشته همان‌طور که این انقلاب با همدلی مردم، امام راحل و سایر مسئولان به دست آمد و تمام دستاوردها و موفقیت‌های نظام نیز حاصل همین همزبانی و تعامل بوده است.

وی بیان کرد: اما شاید در سال‌های گذشته در این همدلی خلأ وجود داشته که مقام معظم رهبری لازم دانستند که این نکته را متذکر شوند تا این وحدت و وفاق کارساز و کارگشا باشد و اگر نقصانی در گذشته داشتیم این تذکر ما را برآن دارد تا این مشکلات را برطرف کنیم.

میرمحمدی تصریح کرد: در سال 94 تداوم اقتصاد مقاومتی و برگزاری پرشور انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بسیار حائز اهمیت است و باید روند حرکت ما در این سال به‌گونه‌ای باشد که شور و شعف و حضور حداکثری مردم را چه در تحقق اقتصاد مقاومتی و چه پای صندوق‌های رأی به‌دنبال داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان گلپایگان نیز توجه و تمرکز بر بخش کشاورزی در راستای اقتصاد مقاومتی، ترویج روش‌های نوین کشاورزی و یک‌پارچه‌سازی اراضی باید در رأس امور قرار بگیرد تا همه دست به دست هم بتوانیم اقتصاد شهرستان را شکوفا کنیم و گامی بلند در راستای کمک به اقتصاد کشور برداریم.

انتهای پیام/ی*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon