فیلم"زندگی با نور پایین" در شبکه‌های سراسری اکران می‌شود


فیلم"زندگی با نور پایین" در شبکه‌های سراسری اکران می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس انجمن سینمای جوان استان قزوین گفت: فیلم "زندگی با نور پایین" که با نویسندگی و بازیگری غلامحسین لطفی در قزوین تولید شده، در رسانه دیجیتال و شبکه‌های سراسری اکران می‌شود.

محسن آقالر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین،اظهار داشت: تولید فیلم"زندگی با نور پایین" تاکنون با سرعت خوبی پیش رفته و این پروژه پس از تدوین، اکران می‌شود.

وی افزود: ایده فیلم "زندگی با نور پایین" بسیار خلاقانه بود که از طرف کارگردان جوان قزوینی به نام امیرحسین احدی مطرح شد که پس از بررسی و مشاوره با غلامحسین لطفی تصمیم به ساخت این فیلم گرفتیم.

رئیس انجمن سینمای جوان استان قزوین با بیان  اینکه امیرحسین احدی تنها 20 سال دارد، عنوان کرد: تا قبل از ساخت فیلم "زندگی با نور پایین" جوان‌ترین کارگردان کشور محسن افشانی بوده که با 23 سال سن اولین فیلم داستانی بلند خود را ساخته و این درحالی است که احدی تنها 20 سال سن دارد و می‌توان از او  به عنوان جوان‌ترین کارگردان کشور یاد کرد.

آقالر درباره حامی مالی فیلم "زندگی با نور پایین" اظهار کرد: این فیلم با هزینه شخصی ساخته شده و یک  فیلم مستقل است که در رسانه دیجیتال و شبکه‌های سراسری اکران می‌شود، در این پروژه غلامحسی لطفی به عنوان بازیگر و مشاور پروژه همکاری می‌کند.

رئیس انجمن سینمای جوان قزوین با اشاره به اینکه فیلم‌سازان جوان استان بسیار با استعداد هستند، بیان کرد: فیلم "کبوتر بازی" به کارگردانی مریم فرساد در  جشنواره ملی "جشن تصویر سال" موفق به کسب عنوان شد و فیلم مستند "کبوتر بازی" در بخش زیر 25 سال این جشنواره حضور داشت که این فیلم به فرهنگ کبوتر بازی در استان قزوین اشاره دارد.

وی با بیان اینکه شرکت در جشنواره‌های معتبر سبب ارتقای دانش فیلمسازان می شود، تصریح کرد: فیلم‌سازان قزوینی برای موفقیت باید در جشنواره‌های معتبر شرکت کنند تا بتوانند با کسب تجربه به موفقیت‌های بیشتر دست یابند.

رئیس انجمن سینمای جوان قزوین گفت: فیلم"زندگی با نور پایین"  اولین فیلم بلند داستانی است که توسط کارگردانان قزوینی ساخته شده است که دستاورد بزرگی برای قزوین به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon