کاروان‌های زیارتی راهیان نور از لنز دوربین شبکه قزوین روایت می‌شود


کاروان‌های زیارتی راهیان نور از لنز دوربین شبکه قزوین روایت می‌شود

خبرگزاری تسنیم: دبیر ستاد راهیان نور سپاه قزوین گفت: کاروان‌های زیارتی راهیان نور از لنز دوربین شبکه استانی قزوین روایت می‌شود.

محسن کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: برنامه "مسیر بهشت" در رابطه با حضور کاروان‌های اعزامی استان قزوین به سرزمین‌های وحی بوده که توسط نیروهای استانی در این یادمان های هشت سال دفاع مقدس تهیه شده است.

وی با اشاره به تأثیرگذار بودن اینگونه برنامه‌ها، افزود: این برنامه در قالب هشت قسمت از پنجم تا پانزدهم فروردین ماه در سیمای استانی قزوین پخش می‌شود.

دبیر ستاد راهیان نور سپاه قزوین اعلام کرد: همچنین برنامه‌های خبری راهیان نور از پنجم تا هفدهم فروردین ماه در شبکه استانی قزوین روی آنتن می‌رود و مردم استان می‌توانند از سیمای استان این برنامه‌ها را مشاهد کنند.

کریمی با قدردانی از اکیب خبری و تولیدی استان قزوین اعزامی به سرزمین‌های وحی عنوان کرد: این برنامه‌های تولیدی و خبری که از سیمای استان پخش می‌شود توسط این اکیپ تهیه شده است که جای قدردانی دارد.

وی تصریح کرد: این اکیپ خبری به مدت یک هفته از سرزمین‌های نور ارتباط مستقیم با رادیو قزوین داشتند و اخبار این منطقه را به صورت زنده پوشش می‌دادند.

دبیر ستاد راهیان نور سپاه قزوین با اشاره به کیفیت این برنامه‌ها، گفت: گزارش‌های با کیفیتی توسط این گروه از سرزمین‌های نور گرفته شده است که این گزارش‌ها از سیمای استانی قزوین پخش می‌شود.

کریمی با اشاره به حضور گسترده مردم استان قزوین در مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: امیدواریم با تکمیل زائرسرای استان در خرمشهر بتوانیم میزبان تعداد بیشتری از مردم استان قزوین در این مناطق باشیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon