۷۰۰ تاکسی فرسوده در قزوین تردد می‌کنند


700 تاکسی فرسوده در قزوین تردد می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: در حال حاضر حدود هفت هزار تاکسی فرسوده در کشور وجود دارد که از این تعداد ۷۰۰ تاکسی فرسوده در قزوین تردد می‌کنند.

مصطفی کاشی‌پزها در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: با توجه به اینکه تاکسی‌ها به دلیل تردد مستمر در سطح شهر از میزان فرسودگی بیشتری برخوردار هستند، باید خودروی انتخابی از مزیت‌های خوبی برخوردار باشد که سمند EF7  به عنوان ماشین تحویلی تاکسی های فرسوده انتخاب شده است.

وی افزود: طبق جلسه ای که در شرکت ایران خودرو برگزار شده است، خودروی سمند EF7 به عنوان خودروی جایگزین تاکسی های فرسوده انتخاب شده که از خودروهای پایه گازسوز است.

رئیس سازمان تاکسیرانی استان قزوین با اشاره به اینکه این خودروی انتخابی دارای ضعف‌های کوچکی است، بیان کرد: مسئولان شرکت ایران خودرو برای برطرف کردن این مشکلات و اضافه کردن خدمات بیشتر برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌اند و قول‌هایی را به سازمان تاکسیرانی در این زمینه داده‌اند.

کاشی‌پزها عنوان کرد: بدون شک با تعویض این خودروها از آلودگی شهری استان قزوین کاسته می‌شود و در این طرح سازمان تاکسیرانی، اداره اسقاط خوردو‌ها و بانک های عامل دخیل هستند.

وی با اشاره به تلاش تاکسیرانی در ارائه خدمات بهتر به شهروندان، تصریح کرد: در حال حاضر حدود هفت هزار تاکسی فرسوده در کشور وجود دارد که از این تعداد 700 تاکسی سهم استان قزوین است که این ناوگان تلاش دارد که تعداد این تاکسی‌ها را به حداقل برساند.

کاشی پزها با اشاره به اینکه تاکسی‌ها در ایام نوروز نیز خدمات‌رسانی می‌کنند، عنوان کرد: بدون شک با روی آوردن به وسایل حمل و نقل عمومی سالم و غیرفرسوده همچون اتوبوس و تاکسی، به طرز قابل توجهی می توان از ترافیک و مشکلات آلاینده ها در شهر پیشگیری کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon