قزوین پایلوت استعدادیابی ووشو در کشور است


قزوین پایلوت استعدادیابی ووشو در کشور است

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت ووشو استان قزوین گفت: ما از دانش زیادی در حوزه استعدادیابی برخوردار هستیم و قزوین پایلوت استعدادیابی ووشو در کشور است.

علی تنباکوساز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: با وجود تمام مشکلاتی که هیئت ووشو استان قزوین با آن دست و پنجه نرم می‌کند ولی می‌بینیم که امروز ووشوکاران ما توانسته‌اند رتبه‌های برتر کشوری را از آن خود کنند.

وی افزود: هیئت ووشو استان قزوین محلی برای برگزاری تمرینات و کلاس‌های آموزشی خود ندارد و اردو‌های تیم ووشو استان در شهرستان‌های محمدیه و اقبالیه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ووشو استان قزوین درباره نتایج طرح خصوصی سازی سالن‌های ورزشی گفت: طرح خصوصی‌سازی که در ورزش استان اجرایی شده، کمکی به هیئت ووشو استان نکرده است و امیدواریم که این طرح حاصل و نتایجی مثبت برای ورزش استان داشته باشد.

تنباکوساز با بیان اینکه هیئت ووشو قزوین از مشکلات مالی رنج می‌برد، عنوان کرد: هیئت ووشو استان قزوین از نظر مالی سالی بحرانی را پشت سر گذاشته که امید می‌رود سال 94 برای این هیئت به لحاظ مالی مانند امسال نباشد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مالی نیز نتوانسته جلوی پیشرفت این رشته ورزشی را بگیرد، اظهار کرد: با وجود اینکه امسال شرایط مالی هیئت ووشو استان قزوین در وضعیت خوبی قرار نداشت اما ما توانستیم به موفقیت‌های بزرگی دست یابیم که می توان به انتخاب امید خانلو به عنوان فنی‌ترین بازیکن لیگ کشور و دعوت از محسن شهبازی به تیم ملی اشاره کرد.

رئیس هیئت ووشو استان قزوین با تأکید بر اینکه قزوین پایلوت استعدادیابی ووشو در کشور است، تصریح کرد: استان قزوین در بخش ورزش‌های رزمی به صورت ذاتی دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که باید این ظرفیت ها بالفعل شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon