ابوترابی‌فرد: گفتمان انقلاب اسلامی در قلب جوانان یمنی نفوذ کرده است


ابوترابی‌فرد: گفتمان انقلاب اسلامی در قلب جوانان یمنی نفوذ کرده است

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه گفتمان انقلاب اسلامی در قلب جوانان یمنی و جوانان کشورهای مختلف جهان نفوذ کرده است، گفت: حمله عربستان به یمن چهره خشن و مستبد سران این کشور را آشکار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لنگرود، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ابوترابی‌فرد دقایقی پیش در حاشیه یادواره سردار شهید حسین املاکی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقتدارمان را از شهدا گرفتیم، اظهار داشت: شهدا بزرگ‌مردانی بودند که امروز ایران اسلامی به برکت خون مطهر آنان به امن‌ترین کشور جهان تبدیل شده است.

وی با محکوم کردن حمله عربستان با حمایت صهیونیست ها و آمریکا به مردم بی‌دفاع یمن، افزود: حمله عربستان به یمن چهره خشن و دیکتاتور سران عربستان و حامیان ظالم این کشور را بیش از پیش آشکار کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در یمن حضور فیزیکی ندارد، گفت: جبهه مقاومت شکل گرفته در کشورهای اسلامی برگرفته از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

ابوترابی‌فرد، خاطرنشان کرد: عمق جبهه مقاومت فرارتر از مرزهای ایران است و امروز شاهد حضور گفتمان انقلاب اسلامی در قلب جوانان یمنی هستیم و مردم یمن امروز د برابر زیاده‌خواهی مزدوران ایستاده است.

وی با تأکید بر اینکه گفتمان انقلاب اسلامی در قلب جوانان یمنی و جوانان کشورهای مختلف جهان نفوذ کرده است، گفت: حمله عربستان به یمن مورد نفرت آزادیخواهان جهان است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت‌ها به دولت‌ها مشروعیت می‌دهند، تصریح کرد: بسیاری از منافع آمریکا در منطقه با هوشیاری ملت‌ها از بین رفته و آمریکا امروز توان مقابله به جبهه مقاومت را ندارد.

ابوترابی‌فرد با اشاره به بیداری ملت‌های لبنان، عراق، بحرین، فلسطین، یمن، سوریه و بسیاری از کشوهای اسلامی، اظهار داشت: بیداری اسلامی از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon