محور ارتباطی شهرهای شمالی استان بوشهر پرتردد است


محور ارتباطی شهرهای شمالی استان بوشهر پرتردد است

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راه استان بوشهرگفت: محورهای مواصلاتی استان بوشهر در شهرهای گناوه، دیلم و دشتستان به سبب آغاز موج دوم سفرهای نوروزی به استان بوشهر پرتردد است.

سرهنگ جابرپاپری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه ترافیک در محورهای استان بوشهر روان است اظهار داشت:  ترافیک در محورهای ورودی و خروجی استان بوشهر پرتردد است ولی روان گزارش شده است.

وی، با اشاره به اینکه شهرهای شمالی استان بوشهر پرتردد است تاکید کرد: محورهای استان بوشهر در مسیر گناوه، دیلم، دشتستان در محور ورودی پرتردد است که حضور مستمر پلیس راه سبب روان شدن ترافیک در این محورها شده است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر از کاهش 40 درصدی تصادفات در جاده‌های استان بوشهر خبرداد و گفت: در ایام تعطیلات نوروز تعداد متوفیان جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل 45 درصد کاهش یافته است.

پاپری، با بیان اینکه 52 گشت پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان بوشهر حضوری مستمر دارند خاطر نشان کرد: واژگونی خودروها بیشتر عامل تصادفات در استان بوشهر گزارش شده که ناشی از خستگی به لحاظ رانندگی در مسیرهای طولانی است.

وی با بیان اینکه تصادفات بیشتر در نزدیکی مقاصد رانندگان به وقوع می‌پیوندد تصریح کرد: واژگونی و تصادفات در محورهای استان بوشهر در 30 کیلومتری مانده به مقاصد رانندگان ایجاد می‌شود که لازم است رانندگان پس از 2 ساعت رانندگی مستمر به استراحت 15 دقیقه‌ای بپردازند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر از ممنوعیت تردد کامیون‌ها و موتورسیکلت‌ها در جاده‌های استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: تردد کامیون‌ها و موتورسیکلت‌ها در محورهای مختلف استان بوشهر تا 15 فروردین ممنوع است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon