فرماندار ویژه زابل با خانواده شهید دانایی‌فر دیدار کرد

فرماندار ویژه زابل با خانواده شهید دانایی‌فر دیدار کرد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار ویژه زابل و دیگر مسئولان اجرایی با خانواده شهید جمشید دانایی‌فر دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، هوشنگ ناظری به همراه دیگر مسئولان اجرایی شهرستان زابل با خانواده شهید جمشید دانایی‌فر دیدار کردند.

بعد از یک سال انتظار، جمشید دانایی‌فر به دیدار پسر یک ساله‌اش که در هنگام اسارت در 15 اسفندماه سال 92 چشم به جهان گشوده بود آمد اما به‌جای اینکه پدر فرزند دلبندش را برای نخستین بار در آغوش بگیرد، اینک امیدرضا با دستان کوچکش تابوت پدر شهیدش را لمس کرد.

خواهر بزرگ شهید دانایی‌فر در این دیدار به احساسشان موقع ورود پیکر شهید به ایران اشاره کرد و اظهار داشت: مسلما احساس بسیار خوب و والایی داشتیم نه تنها من بلکه همه آشنایان که به نحوی با جمشید در ارتباط بودند احساس خوب و خوشایندی داشته‌اند.

معصومه دانایی‌فر گفت: بعد از یک سال انتظار و چشم به‌درب دوختن بالاخره انتظار به پایان رسید و ما راضی به رضای پروردگار هستیم.

وی افزود: احساس غمی که بعد از یک سال انتظار به اینکه برادرم بازگردد تا او را در آغوش گرفته و رازهای نگفته یکسال دوری را برای او بازگو کنیم و او با دستان مهربانش ما را دلداری دهد با پیکر نورانی‌اش چراغ امیدمان را نه تنها خاموش نکرد بلکه روشن‌تر کرد.

خواهر شهید دانایی‌فر در مورد خصوصیات بارز برادر شهیدش گفت: او مردی دلسوز، مهربان، از خود گذشته، رازدار و مرحم دردها و غصه‌های خانواده و دیگر آشنایان بود. با توجه به اینکه مادرمان فوت شده است انگار ما دوباره مادری دلسوز و پدری فداکار را از دست داده‌ایم. جمشید همیشه به همه اطرافیانش توجه و به آنها کمک می‌کرد، وی ششمین فرزند خانواده 9 نفره ما بود.

معصومه دانایی‌فر بیان کرد: آخرین تماس با شهید را همسرش در روز پنج‌شنبه هفدهم بهمن ماه سال 92 داشت و بعد از آن هیچ تماسی و خبری از او نداشتیم تا اینکه خبر شهادتش را دادند و دایی بزرگم برای شناسایی پیکر شهید به زاهدان رفت.

فرماندار ویژه زابل نیز در این دیدار گفت: زمانی که خبر شهید شدن این بزرگوار را طی بازجویی‌های انجام شده از قاتل شهید که 15 روز قبل از عیدنوروز بود، اعلام کردند مشخص شد که در جای خطرناک و دورافتاده‌ای دفن شده که سرانجام توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و وزارت اطلاعات کشورمان پیکر شهید را به کشور انتقال دادند.

هوشنگ ناظری ضمن اعلام همدردی خود با خانواده شهید دانایی‌فر، افزود: باعث افتخار ماست که در جمع خانواده این شهید بزرگوار هستیم.

وی بیان کرد: موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران همواره از رشادت و شهادت مردان بزرگ و غیور سیستان بوده است.

فرماندار و دیگر مسئولان با ذکر فاتحه به روح پرفتوح شهید جمشید دانایی‌فر، با خانواده آن شهید بزرگوار و سرافراز وداع کردند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon