خدمت‌رسانی به ۲۴ هزار مسافر استان کرمان در ایام نوروز


خدمت‌رسانی به 24 هزار مسافر استان کرمان در ایام نوروز

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، در ۲۰ شهرستان مجموعا ۳۶ پست برپا شده و در دوازدهمین روز بیست و چهار هزار و ۲۱۲ نفر از مسافران با مراجعه به پست‌ها خدمات لازم را دریافت کردند.

 علی گنج کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانبا توجه به ارائه خدمات گردشگری در استان گفت: در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در 20  شهرستان مجموعا 36 پست برپا شده ،که فقط در دوازدهمین روز بیست و چهار هزار و 212 نفر از مسافران با مراجعه به پست‌ها خدمات لازم را دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمراستان کرمان از عملکرد این جمعیت در دوازدهمین  روز از طرح نوروزی خبر داد و گفت: ارائه خدمات امدادی لازم به 10 حادثه جاده‌ای، یک مورد رهاسازی خودرو از آب‌گرفتگی و سه مورد خدمت رسانی در محل پایگاه‌ها (حضوری)، توسط  14 تیم عملیاتی متشکل از  14  نجاتگر پرسنل و  28 نفر نجاتگر داوطلب  انجام شده است.

وی تاکید کرد: در 14 خدمت صورت گرفته ،  56 نفر امداد رسانی( رها سازی)، 7 نفر درمان سرپایی ، 2 نفر به مرکز درمانی انتقال و 9 نفر نیز اسکان داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان یادآور شد: بیست و چهار هزار و 122  نفر به پست‌های ثابت، 90 نفر به پست‌های سیار، 318 نفر به فضای دوستدار کودک، 303 نفر به خیمه‌های نماز و 357 نفر به ایستگاه سلامت مراجعه کردند.

به گفته گنج کریمی در ایام نوروز ده هزار و 741 نقشه، هفت هزار و 652  بروشور اطلاع رسانی و نه هزار و 956 بسته فرهنگی در بین گردشگران توزیع شده است.

وی ادامه داد: در اجرای طرح داوطلب یار امداد و نجات ، تعداد 30 نفر پزشک عمومی و 1 نفر پزشک متخصص و 14 پیراپزشک در چادرهای سلامت جهت ارائه خدمات به گردشگران حضور دارند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon