طرح نیابت در کشور گسترش می‌یابد


طرح نیابت در کشور گسترش می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: رئیس داوطلبان هلال احمر کشور با بیان اینکه طرح نیابت هلال احمر در کشور گسترش می‌یابد، گفت: باید با بسترسازی مناسب احترام متقابل به انسان‌ها و نوع دوستی در بین جوانان و نسل جدید جاری و ساری شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رضوانشهر، فرح‌ناز رافع صبح امروز در بازدید از پایگاه‌های نوروری گیلان با بیان اینکه امدادگران هلال احمر  انسان‌های والایی هستند که داوطلبانه و با اختیار خود لباس خدمت به همنوع را به تن کردند، اظهار داشت: آنها به امید ساختن آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی به هموطنان خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اعضای هلال احمر افرادی هستند که از خود گذشته و به دیگران رسیدند، افزود: آنها انسان‌هایی هستند که ایثار و از خود گذشتگی را سرلوحه کارهای خود قرار می‌دهند.

رئیس داوطلبان هلال احمر کشور گفت: جوانان با آشنایی بیشتر با زندگی ائمه و تاسی از خاندان پاک رسول اکرم (ص) در نهادینه کردن آرمان‌های والای هلال احمر که همان نوع دوستی و خدمت بی‌منت به مردم و آسیب دیده گان است را در ایران اسلامی نهادینه کنند.

رافع با تاکید بر نهادینه کردن طرح نیابت هلال احمر در سرکشی از سالمندان و افراد مسن و ناتوان، تصریح کرد: متاسفانه در جامعه امروز به دلیل تغییر روش زندگی فاصله بین نسل‌ها زیاد شده که باید با بسترسازی مناسب از سوی سازمان‌های مردم نهادی مانند هلال احمر که احترام متقابل به انسان‌ها و نوع دوستی از اهدافش است این امر مهم در بین جوانان و نسل جدید جاری و ساری شود.

وی با تقدیر از کارکنان و داوطلبان هلال احمر گیلان در اجرای طرح نیابت و دلجویی از سالمندان گفت: امیدواریم با نهادینه کردن این فرهنگ مهم هیچ  سالمندی تنها نباشد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon