بیش از ۸۰ هزار زائر به امام‌زاده جعفر(ع) در گچساران مشرف شدند

بیش از 80 هزار زائر به امام‌زاده جعفر(ع) در گچساران مشرف شدند

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تا نهم فروردین ماه بیش از ۸۰ هزار زائر به امام‌زاده جعفر(ع) در این شهرستان مشرف شدند.

فرزین بهمنی آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران، اظهار داشت: امسال از سوی زائران و مسافران نوروزی استقبال بسیار خوبی از امام‌زاده جعفر(ع) در شهرستان گچساران انجام گرفته شده است.

وی بیان کرد: از آغاز سفرهای نوروزی تا نهم فروردین ماه بیش از 80 هزار زائر به امام‌زاده جعفر(ع) در شهرستان گچساران مشرف شده‌اند که آمار خوبی بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: تاکنون امام‌زاده جعفر(ع) پس از امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) پذیرای بیشترین زائر و مسافر نوروزی در بین امام‌زادگان گچساران بوده است.

بهمنی آزاد عنوان کرد: امام‌زاده جعفر(ع) یکی از 5 امام‌زاده شاخص در شهرستان گچساران بوده و هر ساله در ایام نوروز به دلیل واقع شدن در محور شیراز – گچساران میزبان زائران بسیاری است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون طرح آرامش بهاری در امام‌زاده جعفر(ع) در حال اجرا بوده و تاکنون استقبال خوبی از این طرح در این امام‌زاده انجام گرفته شده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon