میلاد؛ «پادشاه آلپ» + فیلم


میلاد؛ «پادشاه آلپ» + فیلم

خبرگزاری تسنیم: شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌ان» آمریکا در گزارشی به بررسی حضور خانواده میلاد حجت‌الاسلامی در فرانسه پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پدر و مادر میلاد حجت‌الاسلامی، خبرنگار فقید خبرگزاری تسنیم که در سانحه سقوط هواپیمای ایرباس A320 در کوه‌های آلپ فرانسه جان خود را از دست داد خود را به نزدیکی محل این سانحه هوایی رساندند. پدر و مادر و همچنین خواهر میلاد کنار سنگ یادبود قربانیان این سانحه که نزدیک محل حادثه از سوی مقامات فرانسوی نصب شده حضور یافته با پسر خود وداع کردند.

مهشید حجت‌الاسلامی، خواهر کوچکتر میلاد در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌ان» آمریکا گفت: یک روز میلاد به دوستش گفت که اگر فردی جان خود را در سانحه هوایی از دست بدهد خیلی خوب خواهد بود چون ظرف یک دقیقه روحش از این دنیا می‌رود ولی او هشت دقیقه سخت را در این سانحه هوایی سپری کرد.

داود توکلی هم که در این گزارش از او به‌عنوان عموی میلاد نام برده شده است، گفت: میلاد روزنامه‌نگار فوق‌العاده‌ای بود و هنوز هم یکی از بهترین‌های حرفه خود در ایران به شمار می‌رود چون به این کار عشق می‌ورزید و با جان و دل انجامش می‌داد.

میلاد حجت‌الاسلامی به‌همراه یکی از همکاران خود به‌نام حسین جوادی برای پوشش بازی ال‌کلاسیکو به بارسلونای اسپانیا سفر کرده بودند و عکس‌هایی هم در ورزشگاه نوکمپ به ثبت رسانده‌اند. میلاد هوادار پروپاقرص بارسلونا بود.

خواهر میلاد در ادامه از برادر خود به‌عنوان یک قهرمان یاد و عنوان کرد دل خانواده‌اش برای او تنگ خواهد شد.

شهردار منطقه‌ای که ایرباس A320 در آن سقوط کرد از این ناحیه به‌عنوان تکه‌ای از بهشت یاد کرد ولی به این موضوع هم اشاره کرد که حالا ممکن است خانواده قربانیان این حادثه دلخراش دیگر چنین ذهنینی از این منطقه نداشته باشند.

کارل پنهاول، گزارشگر «سی‌ان‌ان» به مهشید حجت‌الاسلامی گفت: "همه چیز برای میزبانی از برادرت مهیا شده، گل‌ها شکوفه زده‌اند، برف‌ها آب شده‌اند و آب شفافی جاری شده است"، که خواهر میلاد در پاسخ گفت: همه چیز برای میلاد عالی است ولی برای ما... ما تنها می‌توانیم با دیدن این عکس آرام بگیریم و بگوییم که او حالا «پادشاه آلپ» است.

در زیر می‌توانید فیلم گزارش «سی‌ان‌ان» را مشاهده کنید.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon