تداوم عملیات ارتش سوریه و کشته و زخمی شدن صدها تروریست در ادلب

تداوم عملیات ارتش سوریه و کشته و زخمی شدن صدها تروریست در ادلب

خبرگزاری تسنیم: منابع سوری از حملات گسترده نیروهای ارتش به مواضع تروریست‌های تکفیری در شهر ادلب و کشته و زخمی شدن ده ها نفر از آن ها خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه الوطن سوریه از تشدید حملات ارتش این کشور علیه گروه‌های تروریستی در شهر ادلب و بازپس گیری تپه های جدید مشرف بر الزبدانی با هدف پیشروی به سمت این شهر واقع در قلمون خبر داد.

یک منبع میدانی در ادلب گفت ضربات مهلک ارتش، به کشته و زخمی شدن صدها تروریست از جمله سرکردگان جبهه تروریستی منجر شده است که به همراه دیگر گروه های تروریستی همپیمان ، پرچم شبکه تروریستی القاعده را در ساختمان های دولتی در شهر ادلب برافراشته اند.

تقویت مواضع ارتش سوریه در حومه ادلب

همزمان با تقویت مواضع ارتش در حومه ادلب و اردوگاه های المسطومه و القرمید، مجموعه دیگری از افسران و سربازان ارتش ترکیه با هدف حمایت از گروه‌های تروریستی به شهر ادلب وارد شده اند، تجهیزاتی از حومه های حلب و حماه برای حمایت از تروریست ها در ادلب، وارد این شهر شده است.

خبرنگار الوطن، اخبار برخی رسانه‌های معاند و ادعای آنها مبنی بر سیطره جبهه تروریستی النصره و هم پیمانانش در اتاق عملیات جیش‌الفتح بر جاده ادلب به المسطومه و بستن راه اریحا به جسرالشغور از سوی آنها را تکذیب کرد.

پیشروی نیروهای ارتش سوریه در قلمون

در قلمون هم، نیروهای ارتش به عملیات خود برای سیطره بر اطراف شهر الزبدانی با هدف پیشروی به سمت این شهر ادامه دادند و توانستند با سیطره بر برخی تپه های اطراف شهر، پنج تروریست را به هلاکت برسانند.

نیروهای ارتش همچنین با ایجاد کمین در برابر یک گروه تروریستی که درصدد نفوذ به سمت الضمیر بود، تمام اعضای آن را به هلاکت رساندند.

نیروهای ارتش همچنین تلاش تروریست‌ها برای نفوذ به بزرگراه السلام را دفع کرده و شماری از تروریست‌های جبهه النصره را در حومه قنیطره در یک عملیات دقیق به هلاکت رساندند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان