بیش از ۴۰ هزار نفر از کلوت‌های شهداد دیدن کردند


بیش از 40 هزار نفر از کلوت‌های شهداد دیدن کردند

خبرگزاری تسنیم: سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تاکنون بیش از ۴۰ هزار نفر از کلوت‌های شهداد دیدن کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان محمد جهانشاهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 28 اسفندماه سال گذشته تاکنون بیش از 70 تور داخلی و خارجی به منطقه گردشگری شهداد استان کرمان وارد شده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه آمار ورود گردشگران به منطقه گردشگری شهداد نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است، بیان کرد: 90 درصد مسافرانی که وارد شهداد می‌شوند از کلوت‌ها نیز بازدید می‌کنند که تاکنون بیش از 40 هزار نفر از کلوت‌های شهداد بازدید کرده‌اند.

وی تصریح کرد: طی سال جاری تعدادی از مسافران شهداد در قالب تور که توسط دفاتر خدمات مسافرتی راه‌اندازی شده بود، وارد این منطقه شدند و دفاتر خدمات مسافرتی استان موظف هستند، برای ورود به منطقه گردشگری شهداد از اداره کل میراث فرهنگی مجوز دریافت کنند.

جهانشاهی خاطرنشان کرد: اطلاعات مربوط به منطقه شهداد در مبادی ورودی استان کرمان، کمپ‌های گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی استان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon