رینا: ترجیح می‌دهم در بایرن‌مونیخ نیمکت‌نشین باشم نه لیورپول


رینا: ترجیح می‌دهم در بایرن‌مونیخ نیمکت‌نشین باشم نه لیورپول

خبرگزاری تسنیم: سنگربان اسپانیایی باواریایی‌ها اعلام کرد نیمکت‌نشینی در بایرن‌مونیخ را به نیمکت‌نشینی در لیورپول ترجیح می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، په‌په رینا در گفت‌و‌گو با نشریه «کیکر» آلمان گفت: وقتی مدت زمان قرارداد قرضی‌ام با ناپولی به پایان رسید با خودم فکر کردم که باید در لیورپول بمانم یا خیر که بایرن‌مونیخ نسبت به جذبم ابراز علاقه کرد. پیوستن به تیمی که می‌دانی در آنجا به عنوان دروازه‌بان ذخیره خواهی بود، تصمیم ساده‌ای نیست.

دروازه‌بان اسپانیایی باواریایی‌ها پس از یک سال حضور قرضی در ناپولی در پایان فصل گذشته به لیورپول بازگشت ولی ترجیح داد به جای اینکه ذخیره سیمون مینیوله در آنفیلد باشد در ابتدای فصل جاری راهی بایرن‌مونیخ شود و به عضویت قهرمان آلمان درآید.

وی افزود: واضح است که نویر دروازه‌بان شماره یک بایر‌ن‌مونیخ است ولی چشم‌اندازی که لیورپول داشت برای من مناسب نبود برای همین ترجیح دادم روی نمیکت تیم بزرگتری همچون بایرن‌مونیخ باشم نه نیمکت لیورپول! تاکنون لحظات خوبی را در بایرن سپری کرده‌ام و چیزهای زیادی از مانوئل نویر و پپ گواردیولا آموخته‌ام. در کنار اینها ما هنوز شانس کسب سه‌گانه قهرمانی در آلمان و اروپا را داریم.

سنگربان 32 ساله باواریایی‌ها که تا ماه ژوئن 2017 با سرخپوشان مونیخی قرارداد دارد، تصریح کرد: من تا دو سال دیگر با بایرن قرارداد دارم و از اینکه عضوی از یک باشگاه بزرگ هستم، خوشحالم. البته که دوست دارم بازی کنم ولی باید بگویم که در این مقطع آینده من در بایرن‌مونیخ رقم می‌خورد. باید ببینیم که در ادامه اصلاً پیشنهادی از تیم‌های دیگر خواهم داشت یا خیر ولی در حال حاضر  تنها گزینه‌ام ماندن در بایرن است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon