حمله به یمن به اضمحلال عربستان می‌انجامد


حمله به یمن به اضمحلال عربستان می‌انجامد

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: عربستان از حمله به یمن پشیمان می‌شود ولی این پشیمانی این بار به اضمحلال این کشور می‌انجامد.

ابراهیم آقامحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، اظهار داشت: حمله کشور عربستان به یمن تقریباً اقدامی چاله به چاه است.

وی افزود: عربستان به دنبال اهداف خود با ایجاد جریان تکفیری از قبیل داعش توسط یک سری آدم اجاره‌ای که با پول مردم مسلمان عربستان مسلح و تجهیز شده‌اند می‌خواهد از آن‌ها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد: عربستان برای سرپوش گذاشتن شکست منطقه‌ای خود می‌خواهد از یک‌طرف مردم عربستان را از گرایش به سمت داعش منحرف و از طرف دیگر مشکل منطقه را مشکل شیعه قلمداد کند.

آقا محمدی بیان کرد: عربستان در حال غرق شدن است و با روی کار آمدن جریان انصار الله و حوثی‌ها در یمن جنگی به راه اندوخته تا راه نجاتی برای خود پیدا کند این در حالی است که تجاوز آشکار عربستان به یمن با قوانین منطقه و بین‌المللی سازگاری ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه حمله عربستان به یمن با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی انجام‌شده است، گفت: عربستان از جنگ با یمن نه‌ تنها چیزی نصیبش نمی‌شود بلکه اوضاعش بدتر هم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت‌مردان عربستان با دست خود این اوضاع را به وجود آورده و بدون شک از این وضعیت ضربه می‌بینند.

آقا محمدی اظهار داشت: عربستان به خاطر وضعیت داخلی (راه‌اندازی جریان وهابی تکفیری) و درگیری‌هایی که با عراق، سوریه، لبنان و الان با یمن دارد با تهدید جدی روبه‌رو است.

وی افزود: ملک سلیمان پادشاه عربستان توانایی اداره وضعیت موجود را ندارد و حاکمیت عمومی آن توسط آمریکا انجام می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: عربستان از حمله به یمن پشیمان می‌شود ولی این پشیمانی این بار به اضمحلال این کشور می‌انجامد.

وی بیان کرد: پادشاه وهابی تکفیری عربستان، نوکر بی‌واسطه و مجری صهیونیست و آمریکاست اما مردم یمن به‌طور یقین دشمن را پشیمان می‌کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon