عربستان به دنبال استقرار دولت برده آمریکا و اسرائیل در یمن است

عربستان به دنبال استقرار دولت برده آمریکا و اسرائیل در یمن است

خبرگزاری تسنیم: امام جماعت مسجد «شاهی» بزرگترین مسجد مسلمانان در هند با محکوم کردن عملیات عربستان در یمن، ریاض را به استقرار دولتی برای بردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن متهم کرد.

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از «شیعت نیوز»، مفتی «محمد مکرم احمد» امام جماعت مسجد «شاهی» بزرگترین مسجد مسلمانان هند در گفت‌وگو با خبرنگاران این کشور اظهار داشت: حمله عربستان به کشور اسلامی یمن خلاف دستورات اسلام و به خواسته آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.

وی افزود: مسلمانان هند حمله عربستان به کشور اسلامی یمن را محکوم می‌کنند.

مکرم گفت: سکوت کشورهای اسلامی در مورد عملیات عربستان در یمن نیز دستورات اسلامی را نقض می‌کند.

امام جمعه مسجد شاهی اظهار داشت: عربستان این حمله را به خواسته آمریکا و رژیم صهیونیستی انجام داده زیرا هرگونه حمله‌ای به کشورهای اسلامی توطئه‌ای از سوی این دو کشور است.

وی با اشاره به اوضاع کنونی منطقه گفت: درحالی که وضعیت منطقه وخیم است، اقداماتی مانند عملیات عربستان در یمن، منطقه را بیش از پیش با مسائل و مشکلاتی روبرو خواهد کرد.

مکرم گفت: شهادت ده‌ها مسلمان بی‌گناه بدلیل بمباران بردگان کشورهای غرب نگران کننده است.

امام جماعت مسجد شاهی با اشاره به اینکه تشکیل حکومتی برای بردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن امکان پذیر نخواهد بود، گفت: عربستان بدنبال دولتی در یمن است که برده آمریکا و رژیم صهیونیستی باشد و همچنین با عملیات کنونی در یمن زمینه‌ای برای افزایش تروریسم و افراط‌گری در منطقه فراهم می‌کند.

وی در مورد سکوت کشورهای غرب در مورد عملیات عربستان در یمن نیز اظهار داشت: درحالی که کشورهای غرب خود را پیشگامان حقوق بشر در سراسر جهان می‌دانند، درمورد عملیات عربستان در یمن هیچ صدایی را بلند نمی‌کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان