اسدی: تیم ملی برزیل را هم ببرد برنامه‌های ما تغییری نخواهد کرد


اسدی: تیم ملی برزیل را هم ببرد برنامه‌های ما تغییری نخواهد کرد

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: حتی درصورتی که مقابل تیم ملی برزیل به پیروزی برسیم در برنامه فدراسیون در قبال کارلوس کی‌روش تغییری ایجاد نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا اسدی پس از شکست 2 بر یک تیم امید ایران مقابل عربستان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: بالاخره فوتبال برد و باخت دارد و این باخت نیز ایرادی نداشت، چراکه در فوتبال یک روز برنده می‌شوید و یک روز می‌بازید. امیدوارم تیم امید با تمرین کردن بهتر و بهتر شود و در مرحله بعدی این شکست را جبران کند.

وی در واکنش به این موضوع که اعلام شده بود به فدراسیون فوتبال آمده تا مقابل چنین شکست‌هایی را بگیرد اما چرا این اتفاق نیفتاد، خاطر نشان کرد: وقتی تیم می‌بازد دبیرکل باید مقابل آن شکست را بگیرد؟! این کار وظیفه مربی و بازیکنان است و دبیرکل نباید مقابل شکست را بگیرد. این وظیفه سرمربی و بازیکنان است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که همه کارشناسان هنگام انتخاب کادر فنی تیم امید مخالف چنین انتخابی بودند و می‌گفتند این انتخاب قابل قبول نیست و چرا چنین انتخابی صورت گرفته است، گفت: این صحبت‌ها قابل قبول نیست. همین تیم با همین کادر فنی به همه تیم‌ها پنج، شش گل زده است. ما از عملکرد تیم امید رضایت داریم.

اسدی درباره اینکه اگر تیم ملی امشب موفق شود مقابل سوئد به برتری برسد آیا در سیاست فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش تحولی ایجاد خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: انشاءالله برزیل را هم خواهیم برد اما ما تغییری در برنامه‌مان نداریم. ما هم از اینکه کی‌روش تیم ملی را ترک می‌کند، متأسف هستیم اما این موضوعات چه ارتباطی به هم دارد؟ او مربی است و من دبیرکل هستم و این مسائل ارتباطی به هم ندارند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌خواهد کی‌روش را برکنار کند، خاطرنشان کرد: چه کسی گفته دبیرکل می‌خواهد چنین کاری را انجام دهد؟! گمانه‌زنی‌های شما اشتباه است. ما نوار ضبط شده داریم که خود کی‌روش گفته از تیم ملی می‌رود. این موضوع را هم از خودش بپرسید.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ این سؤال که آیا موافق کارلوس کی‌روش است یا مخالف او نظر می‌دهد، گفت: من موافقم که سرمربی تیم در چارچوب خودش عمل کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon