نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس با وزارت خارجه برای لغو سفر اردوغان به تهران

نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس با وزارت خارجه برای لغو سفر اردوغان به تهران

خبرگزاری تسنیم: یک عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: در اولین جلسه مجلس شورای اسلامی بعد از تعطیلات نوروز در درخصوص لغو سفر اردوغان به ایران با وزارت امورخارجه به تفاهم خواهیم رسید.

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه درخصوص اظهارات سخیف اردوغان در جلسه هفته آینده مجلس پس از تعطیلات نوروزی با وزارت خارجه نشستی را برگزار خواهیم کرد، گفت: قطعا در این نشست درخصوص لغو این سفر به یک تفاهم خواهیم رسید.

وی افزود: به هرحال یا باید آقای اردوغان از محضر ملت ایران عذرخواهی کند و یا اینکه انجام این سفر کار عاقلانه ای نیست و باید از انجام آن جلوگیری شود.

این عضو کمیسون امنیت ملی با بیان اینکه اظهارات اردوغان درخصوص ملت ایران هیچ تفاوتی با اظهارات نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ندارد و دوستی که چنین حرف‌هایی را به زبان بیاورد، قطعا دیگر برای ما دوست نخواهد بود، تصریح کرد: خوب است که وی از توهمی که در آن گرفتار شده بیرون آید.

کوثری گفت: اردوغان تلاش می‌کند خود را بزرگ نشان دهد و سعی می‌کند خود را به قدرت‌های بزرگ وصل کند. قطعا اینگونه نیست و او بازیچه دست قدرت‌ها خواهد بود. این اظهارات او نشان داد که شخصیتش سقوط کرده و روحیه‌اش نیز روحیه ضدانقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon