استقرار ۶۰۰ آتش‌نشان در ۲۲۵ نقطه شهر در روز طبیعت


استقرار 600 آتش‌نشان در 225 نقطه شهر در روز طبیعت

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: علاوه بر آماده‌باش کامل ۱۱۶ ایستگاه آتش‌نشانی ۶۰۰ نفر از آتش‌نشان‌ها در ۲۲۵ نقطه شهر پارک ها و بوستان‌ها در روز طبیعت استقرار خواهند داشت.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه فردا 13 فروردین روز طبیعت است و مردم در تعداد زیادی از پارک‌ها حضور می‌یابند، ممکن است مخاطرات بسیاری به وجود آید از این رو علاوه بر 116 ایستگاه آتش‌نشانی که در آماده‌باش کامل به سر می‌برند، در 225 نقطه از پارک‌ها، بوستان‌های داخل شهر، جنگل‌ها و فضای سبز موتورسیکلت‌های آتش‌نشانی در قالب اکیپ‌های متعدد در معیت 600 نفر آتش‌نشان خواهند بود.

وی افزود: همچنین در بوستان جدید قوچک نیز که شهرداری آن را برای روز طبیعت آماده کرده است، 20 اکیپ استقراری به همراه 50 نیروی سازمان آتش‌نشانی و 50 آتش‌نشان داوطلب از ساعت اولیه صبح ایمنی محدوده را تحت کنترل خواهد داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم در طبیعت و علفزارهای خشک آتش روشن نکنند و از نشستن در زمینی ناشناخته و با گونه‌های گیاهی انبوه خودداری کنند زیرا احتمال وجود حیوانات وحشی وجود دارد.

ملکی خواستار شد: شهروندان با نیروهای امدادی و آتش‌نشانی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز حادثه خونسردی خود را حفظ کنند و با سامانه 125 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon