۹۲ درصد مسافران نوروزی قوانین رانندگی را رعایت کردند


92 درصد مسافران نوروزی قوانین رانندگی را رعایت کردند

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به ارتقا فرهنگ ایمنی در بین رانندگان، گفت: خوشبختانه ۹۲ درصد مسافران نوروزی، قوانین راهنمایی و رانندگی را در طول سفر رعایت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میاندرود، سرتیپ پاسدار اسکندر مومنی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پلیس راه ساری - میاندرود - نکا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته حجم تصادفات در محورهای کشور کاهش محسوسی یافته است.

وی افزود: با توجه به کاهش بارندگی‌ها، به نظر می‌رسد مردم روز 13 فروردین سفرهای درون شهری بیشتری داشته باشند.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه هوای اکثر استان‌های کشور در روز طبیعت صاف و آفتابی است، تصریح کرد: در این روز رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا حادثه ای برای خانواده‌های آنان ایجاد نشود.

مومنی با بیان اینکه رانندگان در هنگام بازگشت سفر را مدیریت کنند، گفت: در صورتی که این اقدام انجام شود، را نندگان دچار خواب آلودگی و خستگی در طول سفر نخواهند شد.

وی با اعلام اینکه سرعت و شتاب رانندگان در طول سفر افزایش یافته است، افزود: تمام محورهای مواصلاتی کشور در ورودی از فردا شاهد حجم ترافیکی بسیاری است.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه برخورد با تخلفات حادثه ساز در محورهای استان را در روزهای پایانی تعطیلات نوروز دنبال می‌کنیم، گفت: همه نیروهای پلیس راه و انتظامی در آماده‌باش کامل بوده و با تخلفات حادثه ساز برخورد جدی می‌کنند.

مومنی با اشاره به اینکه 92 درصد مردم در ایام نوروز قوانین راهنمایی و رانندگی را در طول سفر رعایت کردند، تصریح کرد: تنها 8 درصد رانندگان متخلف و حادثه ساز در ایام تخلف کرده که جریمه سنگینی شدند.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه میزان تصادفات رانندگی در نیمه نخست نوروز امسال 8 درصد کاهش داشته است، افزود: این میزان در 24 ساعت گذشته به 25 درصد کاهش مواجه بوده است.

وی افزود: استان‌های مازندران، قم، گیلان، اصفهان پرترددترین و استان‌های تهران، اصفهان، فارس، کرمان و خراسان پرتصادف ترین استان‌های کشور در نوروز 94 بوده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon