۲۸ هزار نفر از استان بوشهر در اردوی راهیان نور شرکت کردند


28 هزار نفر از استان بوشهر در اردوی راهیان نور شرکت کردند

خبرگزاری تسنیم: مسئول اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: در اجرای طرح نوروزی کاروان راهیان نور، ۲۸ هزار و ۷۰۰ نفر از استان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

سرهنگ عباس درویشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور در ایام تعطیلات نوروز از 26 اسفند آغاز شد اظهار داشت: برای اعزام کاروان راهیان نور همه دستگاه‌های مرتبط همکاری و مساعدت کردند و به حمدالله اعزام کاروان راهیان نور با سلامتی کامل انجام شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 28 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب از استان بوشهر اعزام شده‌اند تصریح کرد: از زمان اجرای طرح نوروزی، تاکنون 28 هزار و 700 نفر از استان بوشهر بوسیله اتوبوس به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس به جنوب کشور اعزام شده‌اند.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه امام صادق(ع) بوشهر با بیان اینکه بیش از 55 درصد کاروان‌های اعزامی با مشارکت سپاه امام صادق(ع) انجام شده است گفت: از 28 هزار و 700 نفر اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور 13 هزار نفر با مشارکت سپاه استان بوشهر اعزام، اسکان و تغذیه شده‌اند.

درویشی با بیان اینکه مدت اعزام کاروان راهیان نور از استان بوشهر سه روزه و چهار روزه بود افزود: اعزام از مناطق شهرهای جنوبی استان بوشهر 4 روزه و اعزام از دیگر نقط استان 3 روزه بود که این کاروان‌ها در اردوگاه فاطمه‌الزهرا(س) اسکان یافتتند.

وی خاطرنشان کرد: کاروان راهیان نور استان بوشهر از مناطق عملیاتی والفجر هشت، شلمچه، طلائیه، اروند دیدن و در رزمایش 2 ساعته اردوگاه شهید باکری در نشان دادن بخشی از عملیات‌های رزمندگان و دیگر نمایش‌های فرهنگی شرکت کردند.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه امام صادق(ع) بوشهر به کاروان راهیان نور دریایی خارگ اشاره کرد و افزود: تاکنون یک‌هزار و 650 نفر به خارگ اعزام شده‌اند و در کاروان راهیان نور دریایی استان بوشهر شرکت کرده‌اند.

درویشی، با بیان اینکه کاروان راهیان نور دریایی خارگ یک روزه است گفت: این افراد به وسیله سه شناور منطقه دوم نیروی دریایی سپاه به خارگ اعزام شدند و از مناطق مختلف جزیره استراتژیک خارگ که در جریان جنگ تحیملی بیش از 28 هزار و 888 بار مورد حمله قرار گرفت بازدید کردند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon