تکمیل انسداد مرزها مهم‌ترین هدف پلیس در زمینه مسائل منطقه‌ای است

تکمیل انسداد مرزها مهم‌ترین هدف پلیس در زمینه مسائل منطقه‌ای است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: تکمیل انسداد مرزها و پیگیری اقدامات مراقبتی خطوط مرزی مهم‌ترین هدف پلیس در سال جاری در زمینه مسائل منطقه‌ای است و امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته خلا‌ءهای مرزی پر شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سردار حسین اشتری ظهر امروز در حاشیه بازدید از فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: اولویت اصلی پلیس در ایام نوروزی پیگیری امنیت، آسایش و آرامش در شهرها و جاده‌های کشور است.

وی با رضایت بخش خواندن همکاری مردم با پلیس در ایام نوروز خاطرنشان کرد: امیدواریم این شکل همکاری‌ها در باقی ایام سال نیز ادامه پیدا کند.

فرمانده ناجا تاکید کرد: امسال با وجود افزایش آمار سفرها، میزان تصادفات 25 درصد کاهش پیدا کرده است و امیدواریم در چند روز باقی‌ مانده نیز با توجه به پیک تردد مسافران نوروزی، این روند همچنان ادامه پیدا کند.

اشتری از مسافران نوروزی درخواست کرد زمان بازگشت از سفرهای نوروزی را مدیریت کرده و صرفا به روزهای آخر موکول نکنند.

وی با اشاره به آمادگی کامل پلیس در ایام باقی‌مانده نوروزی تصریح کرد: تکمیل انسداد مرزها و پیگیری اقدامات مراقبتی خطوط مرزی مهم‌ترین هدف پلیس در سال جاری در زمینه مسائل منطقه‌ای است و امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته خلا‌های مرزی پر شود.

رئیس پلیس ناجا با اشاره به اینکه حرکت پلیس متکی بر اعتماد مردم است گفت: اعتماد مردمی بالاترین سرمایه نیروی انتظامی است که باید هر روز افزایش پیدا کند، در واقع پلیس جامعه محور است و همدلی مردم و نیروی انتظامی زمینه تقویت جامعه محوری پلیس را محقق می‌کند.

فرمانده ناجا در پایان با اشاره به مهمترین اولویت‌های نیروی انتظامی در سال 94 تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر، ناهنجاری‌ها اجتماعی، سرقت، جمع‌آوری مواد فروشان خرد و عمده و تقویت طرح‌های امنیت اجتماعی را در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon