۲۹ فقره سرقت در قزوین کشف شد


29 فقره سرقت در قزوین کشف شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ۲۹ فقره سرقت در قزوین کشف و شش سارق نیز دستگیر شدند.

سردار محمدرضا میرحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: مأموران نیروی انتظامی با تلاش و اقدامات خود شش سارق را دستگیر و 29 فقره انواع سرقت در استان قزوین کشف کردند.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی شهرستان قزوین بیان کرد: با تلاش شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی شهرستان قزوین در اقدامی چهار سارق را دستگیر و مورد بازجویی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه یک دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه خودرو سرقتی در قزوین کشف شده است، عنوان کرد: مأموران نیروی انتظامی شهرستان قزوین موفق به دستگیری سارقان یک دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه خودرو شدند که متهمان در بازجویی پلیس به پنج فقره سرقت قطعات خودرو، چهار فقره سرقت باطری خودرو و هشت فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

میرحیدری با اشاره به گشت‌زنی مأموران نیروی انتظامی استان قزوین در ایام نوروز اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی قزوین نیز با دستگیری یک سارق مغازه، سه فقره از این نوع سرقت را کشف و در اقدامی دیگر در بازجویی فنی از یک سارق موفق به کشف سه فقره سرقت منزل شدند.

وی با بیان اینکه یک دستگاه پراید سرقتی نیز در شهرستان تاکستان شناسایی شده است، گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان در حین گشت‌زنی، یک دستگاه سواری پراید سرقتی را شناسایی و راننده خودرو را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی نیز در آوج شناسایی شده است، بیان کرد: در شهرستان آوج یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی که به صورت بلاصاحب در یکی از باغات این شهرستان رها شده بود، کشف شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon