هتل درب گنبد کوهدشت افتتاح می‌شود


هتل درب گنبد کوهدشت افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: ساخت هتل درب گنبد کوهدشت بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا اواخر اردیبهشت ۹۴ افتتاح می‌شود.

حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، اظهار داشت: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون یک‌میلیون و 300 هزار نفر از امامزادگان لرستان بازدید کردند.

وی افزود: با توجه به استقبال زیاد زائران از بقاع متبرکه استان پیش‌بینی می‌شود تا فردا تعداد بازدیدکنندگان به دو میلیون نفر برسد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان عنوان‌کرد: در حال حاضر پر بازدیدترین بقعه در استان بقعه امام‌زاده محمد درب‌گنبد کوهدشت با 700 هزار نفر و بقعه‌های امام‌زاده ابوالوفا و امامزاده احمد با 500 هزار نفر است.

وی بیان‌کرد: با توجه با حجم بالای زائران امامزاده محمد درب‌گنبد کوهدشت، سال گذشته تصمیم به ساخت هتلی در این مکان گرفته شد‌ که در حال حاضر بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا اواخر اردیبهشت امسال افتتاح می‌شود.

خاکباز با اشاره به اینکه 86 بقعه و امامزاده در سطح استان وجود دارد، تصریح کرد: طرح آرامش بهاری در 46 بقعه پر پا شده است.

وی در رابطه با بازرسی بقاع استان، خاطرنشان کرد: هرروز گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح استان از بقاع و خیمه‌های معرفتی بازرسی می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به اینکه بازرسی‌ها به‌طور جدی انجام می‌شود، گفت: گشت‌های محسوس در سه گروه بازرسی جهت سنجش عملکرد روحانی در راستای هدف اوقاف و امور خیریه و برخورد مردم تمام طول روز فعالیت می‌کنند.

وی با یادآوری اینکه روزانه بیش از یک‌هزار پیامک برای اطلاع‌رسانی از شرایط بقاع به نیروهای اوقاف و رسانه‌ها و مدیران ارسال می‌شود، اظهار داشت: انجام  فعالیت‌ها و عملیاتی بودن آن‌ها نشان از همدلی و هم‌زبانی این سازمان دارد که خود در راستای شعار سال است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon